دوربین جدید گوپرو Hero4 Session رویای مکعب

17
7165
دوربین جدید gopro hero 4 session

دوربین‌های گوپرو دسته‌بندی تازه‌ای را در کلاس دوربین‌ها به نام خود ثبت کردند. این دوربین‌ها که اینک در کلاس اکشن کمراها قرار دارند از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و هزاران کاربر در سرتاسر دنیا لحظات ورزشی، تفریحی و حتی حرفه‌ای خود را با آنها به تصویر می‌کشند. گوپرو امروز دوربین تازه Hero 4 Session را معرفی کرده که تفاوت‌های ساختاری فراوانی با دوربین‌های قبلی این شرکت دارد.

اولین و مهم‌ترین تفاوت دوربین گوپرو Hero4 Session با سایر اکشن‌ کمراهای این شرکت به طراحی متفاوت این دوربین تعلق دارد. Session یک مکعب 1.5 اینچی است و نزدیک به نصف وزن یک آیفون 6 سنگینی دارد. از این گذشته این دوربین جدید نیازی به کیس‌ و پوشش‌های مختلف برای مقاوم و ضد آب بودن نداشته و خود بدنه این قابلیت‌ها را ارائه می‌دهد. کوچک شدن این دوربین البته بدون هزینه نیز نبوده و Session برخلاف نسل قبلی خود یعنی Hero 4 Black از قابلیت فیلم‌برداری 4K بی نصیب است.

گوپرو Hero4 Session - دوربین جدید gopro hero 4 session

حداکثر وضوح فیلم‌برداری این دوربین 1440p با 30 فریم در ثانیه است اما امکان برداشت ویدئوی 1080/60p نیز در آن وجود دارد. در بخش عکاسی نیز امکان برداشت تصاویر واید 8 مگاپیکسلی یا 5 مگاپیکسلی غیر واید در این مدل وجود دارد.

با توجه به سایز کوچک‌تر  دوربین گوپرو Hero4 Session ، شرکت سازنده لوام جانبی اختصاصی نیز برای آن ارائه کرده است که از آن جمله می‌توان به دستبند 60 دلاری اختصاصی همراه این مدل اشاره کرد.

گوپرو Hero4 Session - دوربین جدید gopro hero 4 session

گوپرو Hero4 Session قرار است از 12 جولای با قیمت 399.99 دلار به بازار ارائه شود.

منبع

17 دیدگاه

ارسال یک پاسخ