رخنه اطلاعات نوکیا 1 پلاس: ارزان‌ترین فنلاندی

0
1607
رخنه اطلاعات نوکیا 1 پلاس: ارزان‌ترین فنلاندی

شرکت نوکیا در ابتدای اسفند ماه سال گذشته در کنار رونمائی از نوکیا 8 سیروکو و نوکیا 7 پلاس، از ارزان‌قیمت‌ترین اسمارت‌فون‌ خود با نام نوکیا 1 نیز رونمائی کرد نوکیا 1 که اولین تجربه نوکیا در پروژه اندروید Go بود یک گوشی اندرویدی ارزان‌قیمت با نسخه Go اندروید 8 است که 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی داشته و دو دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی دارد. صفحه‌نمایش این گوشی 4.5 اینچی با وضوح 854×480 پیکسلی ست و پرازش در آن نیز با پروسسور ضعیف MT6737M انجام می‌گرفت. حالا نزدیک به یک سال پس از آن تاریخ، گمانه‌زنی‌ها، حکایت از تکرار این تجربه و ارائه قریب‌الوقوع ادامه این گوشی یعنی نوکیا 1 پلاس دارد. این شرکت ظاهرا در نمایشگاه MWC آمسال که تا یک ماه دیگر در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شد همراه با پرچمدار اصلی خود یعنی نوکیا 9، گوشی ارزان‌قیمت نوکیا 1 پلاس را نیز عرضه خواهد کرد.

در اطلاعات جدید در مورد نوکیا 1 پلاس تصویری نچندان واضحی از بخش جلوئی گوشی دیده می‌شود که تا حدودی به طراحی آن در این قسمت اشاره دارد. مشخصات Nokia 1 Plus همانطور که از نام و رده آن مشخص است در سطح بسیار پائینی قرار داشته و نباید انتظار چندانی از مشخصات این گوشی داشت. از جمله این اطلاعات باید به صفحه‌نمایش 18:9 دارای وضوح 480×960 پیکسلی اشاره کرد که با وجود آنکه سایز آن مشخص نشده اما با توجه به اعلام فشردگی 213ppi‌ برای این پنل، می‌توان با یک محاسبه معکوس به راحتی به ابعاد 5 اینچی صفحه‌نمایش این گوشی اشاره کرد که پیشرفت مناسبی در این رده قیمتی به حساب می‌آید. هنوز مشخص نیست که Nokia 1 Plus مثل مدل سال قبل به دسته اندروید Go‌ تعلق دارد یا خیر اما می‌توان به صراحت در مورد قیمت مناسب آن سخن گفت.

رخنه اطلاعات نوکیا 1 پلاس: ارزان‌ترین فنلاندی

از جمله اطلاعات منتشر شده در مورد این مدل می‌توان به رم 1 گیگابایتی و پروسسور MediaTek MT6739WW مجهز به چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی ARM A53 اشاره کرد

منبع

ارسال یک پاسخ