رندر سه‌بعدی گلکسی F گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ را ببینید

0
3045
رندر سه‌بعدی گلکسی F گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ را ببینید

شرکت سامسونگ چند روز پیش از اسمارت‌فون مفهومی جدیدی با صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر و فناوری پیشرفته‌ای که Infinity Flex Display نامیده می‌شود رونمائی کرد که ظاهرا پایه‌ای برای اسمارت‌فون انعطاف‌پذیر بعدی سامسونگ با نام احتمالی گلکسی F خواهد بود. گلکسی F طبق گمانه‌زنی‌ها در اوائل سال آینده میلادی با رده قیمتی بسیار بالا به بازار عرضه می‌شود و طراحی آن با آنچه سامسونگ چند روز پیش به نمایش گذاشت، تفاوت‌هائی خواهد داشت. امروز اما برپایه اطلاعات به دست آمده رندر سه‌بعدی گلکسی F گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ به نمایش گذاشته شده که ایده بهتری را از این گوشی در اختیار شما قرار می‌دهد.

این شماتیک و رندر سه‌بعدی جدید به لطف LetsGoDitigal در دسترس قرار گرفته که به صرت مستقل برپایه اطلاعات به دست آمده، اقدام به طراحی آن کرده است. گوشی انعطاف‌پذیر موسوم به گلکسی F سامسونگ، در حالت تا شده دارای یک صفحه‌نمایش کوچک 4.6 اینچی کوچک 480×1960 پیکسلی است که حاشیه‌های بسیار زیادی در بالا و پائین آن به چشم‌ می‌خورد. در کناره‌های این صفحه‌نمایش، LetsGoDitigal از لولاهائی استفاده کرده که به آنچه در سرفیس‌‌بوک مایکروسافت دیده بودیم شباهت دارد؛ این طراحی هنوز تأیید نشده اما سازندگان این رندر، آن را از پتنت‌های سامسونگ استخراج کرده‌‌اند و تنها یکی از آپشن‌های موجود برای لولای این گوشی است.

رندر سه‌بعدی گلکسی F گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ را ببینید

جذابیت اصلی گلکسی F با گشودن این لولا و نمایان شدن صفحه‌نمایش 7.3 اینچی داخلی پدیدار می‌شود؛ این صفحه‌نمایش دارای وضوح 1536×2152 پیکسل است و جنس خاص به‌کار گرفته شده در آن اجازه خم‌شدن بدون آسیب‌دیده‌گی را به آن می‌دهد. سامسونگ در همکاری با گوگل در حال طراحی یک رابط کاربری جدید برای این گوشی است که در آن اپلیکیشن‌ها بدون مشکل بین دو صفحه‌نمایش خارجی و داخلی این گوشی جابجا می‌شوند

سامسونگ ظاهرا قرار است در دور آینده کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) پیش‌نمایش دیگری از Galaxy F را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهد و رونمائی رسمی از آن نیز در ماه مارچ سال 2019 با قیمتی که اینک حوالی 1,770 دلار تخمین زده شده است صورت بگیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ