LG V10 ،از شنبه در بازار ایران

0
2351
رونمایی از گوشی ال جی v10 برای بازارهای داخلی

شرکت ال‌جی الکترونیکس عصر امروز در مراسمی در محل هتل اسپیناس پلاس تهران از آخرین پرچمدار خود برای بازارهای داخلی ایران رونمایی کرد. LG V10 با مشخصاتی پیشرفته به نوعی تکمیل‌کننده پرچمدار پیشین این برند یعنی LG G4 به حساب می‌اید. V10 که آغازگر سری تازه‌ای در خانواده تولیدات ال‌جی به حساب می‌اید از صبح شنبه در بازارهای داخلی ایران عرضه می‌شود.

LG V10 - ال جی V10

در ابتدای این مراسم که حضور جمع کثیری از مهمانان و خبرنگاران حوزه آی‌تی صورت پذیرفت مدیر کره‌ای موبایل ال‌جی ضمن خوشامدگویی به حضار به استراتژی این شرکت در حضور مستحکم در بازارهای داخلی ایران با کم شرکت مدیا پردازش اشاره کرده و از رشد مداوم برند ال‌جی در بازارهای داخلی و قرار گرفتن در جایگاه سومین برند موبایل داخلی یاد کرد. “کای مان لی” از تغییرات ایجاد شده در گوشی LG V10 با عنوان نوآوری‌هایی خلاقانه یاد کرد و مهم‌ترین قابلیت‌های این مدل را در مواردی همچون کسب استاندارد نظامی در مقاومت، صفحه‌نمایش دوم همیشه روشن و مولتی‌تسکینگ واقعی، حضور دو دوربین سلفی با امکان براشت سلفی واید و حالت فیلم‌برداری Manual خلاصه کرد.

رونمایی از گوشی ال جی v10 برای بازارهای داخلی

پس از سخنان مدیر موبایل ال‌جی نوبت به معرفی محصول توسط یاشار پورسیستانی مدیر بخش GTM ال‌جی موبایل در ایران رسید. پورسیستانی مشخصات برجسته این گوشی را در چهار گزینه مختلف شامل مقاومت، صفحه‌نمایش دوم، دوربین سلفی دوگانه و تنظیمات دستی خلاصه کرد. در بخش نخست یعنی مقاومت حضور دو لایه شیشه Gorilla Glass 4، استفاده از شاسی فولاد ضد زنگ و قسمت سیلیکونی پشت دستگاه مهم‌ترین نکات را تشکیل می‌دهند. استاندارد نظامی کد 810 این گوشی امکان جان سالم به در بردن دستگاه از سقوط‌های از ارتفاع 120 سانتی‌متری با 26 زاویه مختلف روی سطوح گوناگون را فراهم می‌آورد.

در بخش صفحه‌نمایش دوم امکان کارکرد این قطعه در دو حالت در هنگام خاموش بودن LCD اصلی و روشن بودن LCD اصلی وجود دارد. در هنگام خاموش بودن LCD اصلی سه امکان برای صفحه‌نمایش دوم وجود دارد که شامل نمایش یک نوشته دلخواه، نمایش ساعت و تاریخ و در نهایت کنترل قابلیت‌هایی همچون پروفایل‌های صوتی و وای فای وجود دارد. هنگام روشن بودن LCD اصلی اما قابلیت‌های تازه‌ای در دسترس قرار می‌گیرد که قرار دادن حداکثر 5 میانبر مختلف از اپلیکیشن‌های گوناگون، قرار دادن حداکثر 5 کنتاکت مختلف، آلارم‌های منتخب، کنترل پخش موسیقی و نمایش آیکون حداکثر 5 برنامه جدیدا استفاده شده لیست آنها را تشکیل می‌دهد.

رونمایی از گوشی ال جی v10 برای بازارهای داخلی

دوربین‌های سلفی LG V10 یکی با میدان دید 80 درجه‌ای می‌تواند فضای معادل 60 سانتی‌متری را پوشش دهد اما دوربین سلفی دیگر با میدان دید 120 درجه‌ای می‌تواند پوشش را به 140 سانتی‌متر رسانده و بدین‌ترتیب افراد بیشتری را در تصویر جای دهد.

رونمایی از گوشی ال جی v10 برای بازارهای داخلی

در بخش تنظیمات دستی فیلم‌برداری امکان تغییر سرعت فریم و تغییر فوکوس در حین برداشت ویدئو در دسترس قرار گرفته است. 3 عدد میکروفون در نظر گرفته شده برای این گوشی امکان زوم کردن روی منبع صوتی دور یا نزدیک را فراهم آورده و همچنین سنسوری نیز برای حذف صدای باد در نظر گرفته شده است.

رونمایی از گوشی ال جی v10 برای بازارهای داخلی

قابلیت Steady در فیلم‌برداری دوربین LG V10 از لرزه‌گیر اپتیکال و دیجیتال به صورت همزمان بهره برده و تصویر بدون لرزشی را ایجاد می‌کند. این قابلیت تنها در وضوح فول اچ دی در دسترس قرار دارد.

ادیتور ویدئوی این دوربین امکان ویرایش ویدئوهای برداشت شده توسط دستگاه را فراهم می‌آورد و توسط آن می‌توان ویدئو را با سرعت‌های 1/2، 1/4، 2 یا 4 برابر پخش کرد. برش ویدئو و آهنگ گذاری روی آن از دیگر امکانات این بخش است.

جلسه پرسش و پاسخ، پایان بخش این مراسم بود. کان مان لی در پاسخ به سوال ما در مورد ادامه سیاست ال‌جی در مورد ساخت گوشی‌های بعدی این شرکت با کارت حافظه و باتری قابل جدا شدن به ادامه این سیاست در آینده اشاره کرد. به گفته لی البته ممکن است در آینده گوشی‌هایی نیز به صورت اصطلاحا uni-body و بدون دسترسی به باتری توسط ال‌جی ارائه شود. با پیشرفت‌های حاصل شده در تکنولوژی حافظه داخلی تفاوت خاصی نیز در هنگام استفاده از حافظه حانبی در ترکیب با حافظه داخلی نیز ایجاد نخواهد شد.

رونمایی از گوشی ال جی v10 برای بازارهای داخلی

به گفته مدیران ال‌جی و مدیا پردازش گوشی LG V10 از شنبه با حدود قیمت 2 میلیون تومان به صورت تک سیم‌کارت به بازار ایران ارائه می‌شود.

ارسال یک پاسخ