حفظ رژیم غذایی به کمک یخچال

0
1456
یخچال showcase سامسونگ

«از شنبه دوباره رژیمم رو شروع می‌کنم» این جمله را احتمالاً بارها از زبان افراد مختلف شنیده‌ایم. کسانی که رژیم غذایی‌شان را شکسته‌اند و می‌خواهند آن را دوباره از نو شروع کنند. برای گرفتن یک رژیم غذایی مناسب، تنها داشتن یک برنامه غذایی و انتخاب چیزهایی که باید و نباید خورده شوند، کافی نیست؛ یکی از مهم‌ترین مسائل این است که چگونه می‌شود از خوردن مواد غذایی خارج از برنامه، جلوگیری کرد.

طبق تحقیقات انجام شده در اروپا 14 درصد مردم، ترجیح می‌دهند غذایی را که با رژیم غذایی‌شان سازگار نیست، از دسترس دور کنند. همچنین 40 درصد از اروپایی‌ها معتقدند که اگر غذای سالم اولین چیزی باشد که در یخچال می‌بینند، راحت‌تر می‌توانند به رژیم‌شان پایبند بمانند. این موضوع مستلزم آن است که فضایی درون یخچال تعبیه شده باشد تا هرآنچه دیده بیند دل نکند، یاد!

یخچال شوکیس سامسونگ Food Showcase Refrigerator، محصولی است که دقیقاً این موضوع را مورد توجه قرار داده است. این یخچال سه بخش مختلف دارد که این امکان را به مصرف‌کنندگان می‌دهد تا بتوانند مواد غذایی مورد نظرشان را در دسترس یا دور از دسترس قرار دهند. این ویژگی برای افرادی که برای افزایش یا کاهش وزن پایبند رژیم‌های غذایی هستند، بسیار حائز اهمیت است تا به این ترتیب بتوانند ضمن رعایت حال بقیه افراد خانواده، مواد غذایی خودشان را در جای مشخصی قرار دهند. همچنین یخچال شوکیس، نزدیک به 30 درصد فضای بیشتر در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد، سیستم سرمایش بهتری دارد و از طراحی منحصر به فردی نیز سود می‌برد.

رژیم غذایی - یخچال showcase سامسونگ

کنترل میزان کالری دریافتی برای کسانی که رژیم کاهشی دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اینکه چه‌طور در برابر وسوسه پایان‌ناپذیر خوردن خوراکی‌هایی چون شیرینی، شکلات، آجیل، چیپس، اسنک، انواع سس و… مقاومت کنند. به گفته رئیس سازمان غذا و دارو، در کشور ما حدود 40 درصد از مردم بیش از میزان نیاز روزانه، کالری دریافت می‌کنند و دچار افزایش وزن و چاقی هستند که نتیجه آن ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر مانند بیماری‌های قلبی و عروقی، فشارخون و دیابت است.

رژیم غذایی - یخچال showcase سامسونگ

نتایج یک تحقیق در اروپا نشان می‌دهد که 70 درصد از مردم عقیده دارند اگر یخچال به درستی چیده شود، راحت‌تر می‌توانند رژیم غذایی‌شان را رعایت کنند. یخچال شوکیس سامسونگ این کار را برای مصرف‌کننده راحت کرده. چرا که با طراحی منحصر به فردِ دو در آن، می‌توان مواد غذایی سالم و کم کالری را در درب اول و دسترسی راحت‌تر و مواد غذایی پرکالری و چرب را در فضای داخلی و دور از دسترسی سریع قرار داد. به این ترتیب می‌توان میزان کالری دریافتی را راحت‌تر مدیریت کرد و به رژیم غذایی پایبند ماند.

 

ارسال یک پاسخ