رکورد جدید ایسوس در دنیای اورکلاکینگ

0
1717
ثبت رکورد اورکلاکینگ جدید برای ایسوس

شرکت ایسوس روز گذشته اعلام کرد مادربورد گیمینگ Rampage V Extreme به همراه کارت گرافیک Strix GTX 980 Ti این شرکت در رقابت اورکلاکینگ توانسته اند 16 رکورد جهانی را به نام خود ثبت کنند و در جایگاه نخست قرار بگیرند. این رکورد توسط Dancop و der8auer اورکلاکرهای آلمانی به دست آمد که توانستند در هفت رشته مقام نخست را کسب کنند.

دنیل شایر که با عنوان Dancop شناخته میشود به همراه رومن هاتانگ (der8auer) اورکلاکرهای آلمانی با استفاده از مادربورد Rampage V Extreme  و کارت گارفیک Strix GTX 980 Ti در این رقابت سنگین شرکت داشتند و سیستم خود را توسط آزمون‌های بنچمارک HWBOT Prime، wPrime 32M، Cinebench R11.5، Cinebench R15، GPUPI و Geekbench 3 مورد آزمایش قرار داده و در نهایت توانستند در هفت رشته مقام نخست را کسب کنند. در آزمون‌های 3D نیز با اجرای Catzilla 720P، 3DMark Vantage Performance،3DMark 11 Performance، 3DMark Fire Strike و 3DMark Fire Strike Extreme یک رکورد و نه مقام نخست را بدست آوردند.

ثبت رکورد اورکلاکینگ جدید برای ایسوس

ثبت رکورد های اورکلاکینگ جدید و کسب مقام نخست در آزمون‌های مختلف توسط محصولات ایسوس نه تنها گویای کیفیت و عملکرد بالای آن‌ها است بلکه به اطمینان اورکلاکرها و گیمرهای حرفه‌ای به این تجهیزات در سخت‌ترین مسابقات و رقابت‌های جهانی اشاره می‌کند

مادربورد Rampage V Extreme  از خانواده ROG که برمبنای چیپ ست X99 اینتل طراحی و ساخته شده است از فناوری‌های انحصاری ایسوس در حوزه اورکلاکینگ از جمله OC Socket و کلیدهای Safe Boot و ReTry  بهره مند است که اورکلاکینگ را با امنیت و دقت بیشتری امکان‌پذیر می‌سازند.

مادربورد Rampage V Extreme از Digi+ IV VRM، از سیستم خنک‌کنندگی DirectCU و فناوری های X-Socket II و Fan Xpert 3 برخوردار است. به علاوه ایسوس این مادربورد را به دو پورت 10Gbit/s SATA Express، یک اسلات M.2 و یک آنتن بی‌سیم با استاندارد 802.11ac مجهز کرده است تا امکان اتصال دستگاه های مختلف به این مادربورد با سرعت بالا نیز فراهم شود.

ثبت رکورد اورکلاکینگ جدید برای ایسوس

از سوی دیگر Strix GTX 980Ti جدیدترین کارت گرافیک ایسوس مبتنی بر چیپ ست NVIDIA، از فناوری DirectCU III و سه فن بی صدا برخوردار است که با افزایش جریان هوا توانسته است تا 30 درصد خنک‌تر و سه برابر کم صداتر از کارت مرجع فعالیت کند.

این کارت گرافیک قدرتمند فناوری Auto-Extreme را به همراه تجهیزات Super Alloy Power ارائه می‌کند تا بالاترین کیفیت و ثبات را در حین اجرای بازی‌ها و عملیات اوکلاکینگ در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار دهد.

ارسال یک پاسخ