فروش 47 هزار لنوو K3 تنها در 5.2 ثانیه

0
1672
رکورد فروش لنوو k3 در هند

شرکت لنوو یکی از موفق‌ترین برندهای چینی تولیدکننده گوشی‌های موبایل است که علاوه بر فعالیت گسترده در چین و آسیا، با خرید موتورولا سهم خود را در بازار موبایل به شدت افزایش داد. این شرکت امروز در هند یک رکورد تاریخی را در فروش اسمارت‌فون لنوو K3 با مشخصات بسیار مناسب و قیمتی رویایی رقم زد. 47.440 گوشی تنها در 5.2 ثانیه

این فروش فوق‌العاده صبح امروز در وب‌سایت هندی Flipkart به وقوع پیوست جایی‌که کاربران آنلاین با ثبت سفارش این مدل را تهیه کردند. Lenovo K3 در این سایت تنها در 5.2 ثانیه به رکورد فروش 47 هزار و 440 عدد دست پیدا کرد. کاربرانی که این 5.2 ثانیه را از دست داده‌اند نیز شانس دوباره‌ای برای تهیه دستگاه در هفته آینده از طریق ثبت سفارش خواهند داشت.

رکورد فروش لنوو k3 در هند

علت اصلی فروش فروش رویایی این گوشی را باید در قیمت بسیار مناسب به‌ازای مشخصات دستگاه جست‌وجو کرد. لنوو K3 دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه، 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم است. در بخش پردازش این مدل نیز از چیپ‌ست 8 هسته‌ای MediaTek MT6752 همراه با گرافیک Mali-T760 MP2 استفاده شده است. لنوو برای این مجموعه نسبتا مدرن رقمی تنها نزدیک به 158 دلار را از کاربران طلب می‌کند که همین مسئله لنوو K3 را به یکی از داغ‌ترین اسمارت‌فون‌های فعلی بازار تبدیل می‌کند. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که این گوشی از دو سیم‌کارت و قابلیت LTE نیز پشتیبانی می‌‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ