رکورد پیش فروش گلکسی S8 در کره شکسته شد!

0
2637
رکورد پیش فروش گلکسی S8 در کره شکسته شد

تا حضور رسمی گلکسی S8 و S8 پلاس در بازار همچنان زمان باقی ست اما در این میان پیش فروش این دو گوشی آغاز شده و آمار این پیش فروش در کره منتشر شده است. طبق این آمار پیش فروش گلکسی S8 و S8 پلاس کاملا فراتر از انتظارها بوده و تمامی رکوردهای پیشین سامسونگ را شکسته است.

طبق خبرهای منتشر شده از منابع کره‌ای این دو گوشی موفق شده‌اند تا به امروز به رکورد پیش فروش بی‌سابقه 550 هزار واحد دست پیدا کنند. پیش فروش گلکسی S8 و S8 پلاس در حالی این میزان اعلام شده که پیش از این و در سال گذشته S7 و S7 edge تنها 100 هزار واحد ثبت سفارش داشتند و این آمار برای نوت7 نیز تنها 200 هزار واحد بود. بدین‌ترتیب می‌توان انتظار داشت تا پایان پیش‌سفارش این رقم به راحتی به یک میلیون عدد برسد. فروش گلکسی S8 و S8 پلاس نه‌تنها به لحاظ مشکلات ایجاد شده برای نوت 7 برای سامسونگ اهمیت دارد بلکه سطح بالای تغییرات ایجاد شده در آن نیز همراه با promotionهای سامسونگ برای خریداران (از جمله گیفت کارت 400 هزار ون کره یا اسپیکر بلوتوث) به شیرین کردن این معامله کمک فراوانی کرده‌اند. نکته جالب اینکه ظاهرا فروش هر دو گوشی S8 و S8 پلاس با یکدیگر برابر نبوده است امری که سابقه نداشته و معمولا گوشی کوچک‌تر سامسونگ در سال‌های گذشته توجه‌های بیشتری را به خود جلب می‌کرد. چند روز پیش خبرهایی در مورد فروش فراتر از انتظار گلکسی S8 پلاس منتشر شده بود که ظاهرا با این گزارش جدید تأیید می‌شوند.

رکورد پیش فروش گلکسی S8 در کره شکسته شد

سامسونگ در حین معرفی این دو گوشی به استراتژی این برند برای شکستن رکورد 49 میلیون عددی ورود به بازار گوشی‌های خانواده S7 اشاره کرد و با اینکه تعداد  دقیق گوشی‌های مد نظر این شرکت برای ورود به بازار اعلام نشد اما مطمئنا امسال با رقم بسیار بزرگ‌تری از shipment و فروش گوشی‌های سامسونگ روبرو می‌شویم.

منبع

ارسال یک پاسخ