با ساعت آنالوگ هوشمند Misfit Command اشنا شوید

0
3412
با ساعت آنالوگ هوشمند Misfit Command اشنا شوید

اکثر ساعت‌های آنالوگی که از آنها به عنوان ساعت هوشمند یاد می‌شود در عمل چندان هوشمند نیز نبوده و کاربرد آنها بیش از همه چیز به یک دستبند سلامتی نزدیک‌تر است که از آن جمله می‌توان به ساعت هوشمند Withings Steel HR نوکیا اشاره کرد؛ ساعت هوشمند Misfit Command اما قرار است این رویه را حداقل اندکی تغییر داده و تجربه هوشمند‌تری از یک ساعت آنالوگ را در اختیار کاربران قرار دهد. Misfit Command طبیعتا موقع دریافت تماس با وییره شما را مطلع می‌کند اما ماجرا به همین جا ختم نشده و عقربه کوچک پائین ساعت، جذابیت‌های تازه‌ای را برای این مدل فراهم می‌کند. این عقربه کوچک در هنگام رخ دادن یک اتفاق جدید در گوشی (مثلا دریافت تماس، پیام، نوتیفینکیشن و …) روی آیکون متناسب با این اتفاق قرار گرفته و شما را از این موضوع مطلع می‌سازد.

با ساعت آنالوگ هوشمند Misfit Command اشنا شوید

این عقربه در صورتی که نوتیفیکیشنی برای نمایش وجود نداشته باشد سطح فعالیت روزانه شما را نشان می‌دهد و در آن می‌توانید تعداد قدم‌های طی شده، فاصله پیموده شده و کالری سوزانده شده را مشاهده کنید. این ساعت ضد آب نیز بوده و تا 50 متر زیر آب بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهد به همین علت امکان دنبال کردن فعالیت شنای شما نیز توسط آن وجود دارد. با Misfit Command می‌توانید نحوه خواب خود را نیز مانیتور کنید.

با ساعت آنالوگ هوشمند Misfit Command اشنا شوید

در این ساعت دکمه هوشمندی در نظر گرفته شده که با آن کارهای ساده‌ای مثل کنترل موسیقی در حال پخش، گرفتن سلفی و موارد مشابه روی گوشی قابل انجام بوده و اپلیکیشن ساعت نصب شده روی اسمارت‌فون نیز زمان دقیق را با ساعت تنظیم می‌کند. باتری سکه‌ای این مدل تا یک سال دوام داشته و بند 20 میلیمتری آن را نیز می‌توانید با بندهای دلخواه جایگزین کنید.

با ساعت آنالوگ هوشمند Misfit Command اشنا شوید

ساعت به صورت پیش‌فرض در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی ارائه می‌شود که نسخه نقره‌ای آن دارای بند فلزی ست اما مدل‌های دیگر بندهای معمول اسپورت دارند. این ساعت 44 میلیمتری از 28 نوامبر (7 آذر 1396) با قیمت 112 دلار برای بند اسپورت و 128 دلار برای بند فلزی به بازار ارائه می‌شود. قیمت‌های این دو ورژن در بازارهای اروپایی به ترتیب 150 و 170 یورو تعیین شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ