سامسونگ عمدا طراحی گلکسی نوت8 را لو داد؟

0
2139
سامسونگ عمدا طراحی گلکسی نوت8 را لو داد؟

در مورد گلکسی نوت 8 اخبار متعدد بسیار زیادی تا به امروز منتشر شده و تقریبا می‌دانیم که با اسمارت‌فونی قرار است در آینده نزدیک روبرو شویم. امروز بخش پردازشی و نیمه‌هادی سامسونگ تصویری را منتشر کرده که در یک چیپ‌ست Exynos 8895 روی یک گوشی قرار گرفته که ظاهرا گوشی زیرین همان گلکسی نوت8 است یا حداقل می‌توان اینگونه نتیجه‌گیری کرد که این گوشی هیچ‌یک از تولیدات فعلی سامسونگ نیست.

شکل صفحه‌نمایش تمام‌صفحه دستگاه کاملا مشابه اون چیزیه که تا به امروز توی گوشی‌های سری S8 و S8 پلاس دیدیم اما با دقت به کناره‌های دستگاه متوجه می‌شویم که به عنوان نمونه خبری از دکمه پاور در کناره دستگاه نیست که این نشان‌دهنده آن است که این تنها یک رندر بوده و با یک گوشی واقعی روبرو نیستیم.

سامسونگ عمدا طراحی گلکسی نوت8 را لو داد؟

امروز جدا از این تصویر، خبر دیگری از یک تأمین‌کننده قطعه تایوانی منتشر شده که ادعا می‌کند که گلکسی نوت8 در بهترین حالت در ماه سپتامبر برای حضور در بازار آمده می‌شود روز گذشته نیز خبرهایی در مورد امکان ارائه و نمایش نوت8 در 23 آگوست (1 شهریور) و قبل از نمایشگاه IFA برلین منتشر شد که در صورت صحت داشتن به خبر قبلی در مورد حضور در بازار در ماه سپتامبر نسبتا منطقی به نظر می‌رسد.

منبع 1

ارسال یک پاسخ