سامسونگ گلکسی Book‌ با ویندوز 10 و قلم S Pen می‌آید؟

0
1916
سامسونگ گلکسی Book‌ با ویندوز 10 و قلم S Pen می‌آید؟

دیوایسی به نام گلکسی Book‌ از مدت‌‌ها پیش در بسیاری از خبرها و شایعات مربوط به سامسونگ حضور داشته است. این دستگاه ظاهرا آرام‌آرام در حال به واقعیت پیوستن است. گلکسی Book‌ پس از آن جلوه جدی‌تری به خود گرفت که اپلیکیشن تازه‌ای به نام Book Setting در مارکت Windows Store ظاهر شده و اطلاعاتی را در مورد گلکسی Book‌ ارائه کرد. امروز اما اطلاعات تازه‌ای در مورد این دیوایس در دسترس قرار گرفته که آن را بیشتر به ما می‌شناساند.

در گزارش تازه به سیستم‌عامل دستگاه یعنی ویندوز 10 اشاره شده و همچنین حضور قابلیت ارتباطی LTE و قلم S Pen نیز در آن حتمی به نظر می‌رسد. در بخشی دیگر از این گزارش به پشتیبانی گلکسی بوک یه ویژگی Air Command اشاره شده که در طی آن با نزدیک کردن قلم به صفحه‌نمایش و فشردن دکمه S Pen برخی وظایف انجام می‌شود. این ویژگی همچنین هنگام خارج کردن S Pen‌ از جایگاه احتمالی آن نیز رخ می‌دهد هرچند باید دید که آیا اصولا این جایگاه برای Galaxy Book در نظر گرفته می‌شود یا خیر.

S Pen در نظر گرفته شده برای Galaxy Book احتمالا همانند مایکروسافت سرفیس از یک پاک‌کن (Eraser) برخوردار است. ویژگی Smart Dimming که منجر به روشن شدن بک‌لایت هنگام نگاه کردن کاربر به صفحه‌نمایش می‌شود نیز ظاهرا در این مدل حضور خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قرار است گلکسی بوک را در نمایشگاه MWC 2017 ارائه کند یا خیر.

منبع

ارسال یک پاسخ