سامسونگ W21 5G – همان Galaxy Z Fold2 برای چین

0
1469
سامسونگ W21 5G – همان Galaxy Z Fold2 برای چین

شرکت سامسونگ امروز از گوشی جدیدی به نام W21 5G در چین رونمایی کرده که عملا همان گلکسی Z Fold2 با یک نام جدید و یکی دو تغییر کوچک است. این گوشی تفاوتی از لحاظ سخت‌افزاری با فولد 2 نداشته و در این‌جا نیز یک صفحه‌نمایش 7.6 اینچی داینامیک امولد 2 ایکس در بخش داخلی و یک صفحه‌نمایش 6.23 اینچی سوپر امولد با پوشش گوریلاگلس ویکتوس در بخش خارجی آن جای گرفته است.

سامسونگ W21 5G – همان Galaxy Z Fold2 برای چین

پردازش در W21 5G با پروسسور +Snapdragon 865 انجام می‌شود و حافظه آن نیز در بالاترین چینش ممکن یعنی 12 گیگابایتی قرار دارد. حافظه داخلی این مدل نیز بالاترین مقدار یعنی 512 گیگابایت است.

یک تفاوت W21 5G با فولد 2 را باید در تعداد اسلات سیم‌کارت‌های دستگاه جست‌وجو کرد که حالا برای اقناع کاربران چینی به دو عدد افزایش پیدا کرده است.  این مدل اندکی نسبت به فولد 2 بلندقامت‌تر است اما ظرفیت باتری 4 هزار و 500 میلی آمپر ساعتی آن تغییری نکرده و سه دوربین 12 مگاپیکسلی بخش پشتی نیز همان نمونه‌هایی‌ هستند که در فولد 2 حضور دارند. سامسونگ تغییر در فرایند شارژ باتری این گوشی نیز صورت نداده و در این‌جا نیز از همان شارژر سیمی 25 واتی و شارژر بی‌سیم 11 واتی پشتیبانی می‌شود.

سامسونگ W21 5G – همان Galaxy Z Fold2 برای چین

این گوشی در یک رنگ طلایی جدید با هاشورهای عمودی در قسمت خارجی ارائه می‌شود که ظاهر خاصی را به آن بخشیده است. سامسونگ W21 5G از هم‌اینک با قیمت بسیار بالای 20 هزار یوان برای پیش‌سفارش در بازار چین در دسترس قرار دارد که با نرخ فعلی تبدیل ارز، رقمی فراتر از  3 هزار دلار آمریکا نکته جالب در این میان این است که خود گوشی اصلی گلکسی زد فولد 2 نیز در بازار چین حضور دارد و در حال حاضر قیمتی تنها! برابر با 17 هزار یوان (2,555 دلار) دارد. علت گران‌تر بودن سری W‌ را باید در خدمات متمایز سامسونگ برای این سری جست‌وجو کرد که نمونه آن را در گوشی‌های تاشوی قبلی این خانواده نیز دیده بودیم.

منبع

ارسال یک پاسخ