سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری اپل در شرکت سازنده گوریلا گلس

0
2182
سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری اپل در شرکت سازنده گوریلا گلس

چند روز پیش تیم کوک مدیرعامل اپل از برنامه این شرکت برای سرمایه‌گذاری 1 میلیارد دلاری در شرکت‌های آمریکایی برای توسعه شغل در کشور خبر داد و امروز در راستای همین موضوع این شرکت از سرمایه‌گذاری قریب‌الوقوع در شرکت Corning سازنده شیشه‌های مقاوم گوریلا گلس خبر داد. شیشه‌های Gorilla Glass که اینک در اکثر گوشی‌های موبایل متوسط و رده بالا دیده می‌شود از نسل اول آیفون در سال 2007 همراه اپل بوده و به گفته جف‌ ویلیایمز مدیر مالی (CFO) اپل مابه افتخار این شرکت است که به پاس این همه سال‌های نوآوری در مجموعه سازنده گوریلا گلس سرمایه‌گذاری کند.

سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری اپل در شرکت سازنده گوریلا گلس

این اقدام اپل را می‌توان تلاشی برای پشتیبانی از کسب و کارهای آمریکایی و در راستای حمایت از آنچه رئیس‌جمهوری فعلی این کشور در زمان انتخابات و بعد از آن در این مورد اظهار داشته بود تلقی کرد. اپل پیش ا زاین اعلام کرده است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حال تأمین 2 میلیون شغل در ایالات متحده است که از این میزان نزدیک به 450 هزار شغل به صورت مستقیم در شبکه تأمین این برند قرار دارد.

شیشه گوریلاگلس اینک در نسل پنجم خود و در گوشی‌های پرچمدار فعلی بازار همچون گلکسی اس 8 سامسونگ و LG G6 همراه با مدل‌های مختلف هواوی P10 و Sony XPERIA XZ Premium دیده می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ