سه آیفون جدید اپل را در رندرهای با کیفیت ببینید

0
1838

اگر شایعات درست از آب در بیایند امسال باید منتظر سه آیفون جدید در اواخر شهریور ماه یا اوائل مهر ماه باشیم. ارائه سه آیفون در سال 2018 پیش از این بارها و بارها در محافل مختلف نقل شده که مشهورترین آنها به نقل از Ming-Chi Kuo، تحلیلگر موسسه KGI در آبان ماه سال گذشته منتشر شد که در آن به ارائه دو آیفون 6.5 و 5.8 اینچی با مشخصات پیشرفته و پنل OLED‌ و یک آیفون 6.1 اینچی LCD ارزان اشاره شده بود. امروز اما اطلاعات جدیدی در مورد این سه آیفون جدید منتشر شده که اطلاعات پیشین در مورد تعداد و سایز این گوشی‌ها را تأیید می‌کند و رندرهای نزدیک به واقعیتی را به نمایش می‌گذارد. این اطلاعات در سایت روسی Wysla منتشر شده و طراح معروف، Ben Geskin نیز آن را در توئیتر به نمایش گذاشته است.

سه آیفون جدید اپل را در رندرهای با کیفیت ببینید

در این تصاویر سه گوشی دیده می‌شوند که تصویر سمت چپ ظاهرا به نسل جدید آیفون X تعلق دارد و همانطور که از تک بودن دوربین گوشی وسط می‌توان متوجه شد، این مدل همان گوشی 6.1 اینچی LCD‌ است و آنچه در سمت راست قرار گرفته نیز همان گوشی 6.5 اینچی OLED خواهد بود که احتمالا گران‌قیمت‌ترین آیفون سال 2018 نام می‌گیرد. مدل 6.1 اینچی با ارائه یک دوربین و صفحه‌نمایش LCD، سعی در کاهش قیمت دارد که این با توجه به رقم نزدیک به هزار دلاری آیفون X‌ در سال جاری و رقابت شدید شرکت‌های مختلف به خصوص گوشی‌های مشابه چینی، یک اجبار برای اپل خواهد بود.

سه آیفون جدید اپل را در رندرهای با کیفیت ببینید

تصاویر رندری سه آیفون جدید از جلوی دستگاه به حضور notch بر بالای صفحه‌نمایش اشاره دارد که در آیفون 6.1 اینچی نیز فراموش نشده و این موضوع احتمال حضور سیستم پیشرفته تشخیص چهره TrueDepth در این مجموعه را تقویت می‌کند.

برای دیدن تصاویر کامل و رندرهای با کیفیت این سه گوشی از لینک منبع استفاده کنید.

منبع

ارسال یک پاسخ