سومین اندروید Go سامسونگ می‌آید: Galaxy A2 Core

0
1796

ساخت گوشی‌های اندروید Go برای کاربران با بودجه‌های محدود و کشورهای در حال توسعه به امری عادی برای اکثر برندها تبدیل شده و در یک سال گذشته بسیاری از شرکت‌ها اقدام به تولید محصول یا محصولاتی در این رده نموده‌اند که از آن جمله باید به موتو E5 Play، هواوی Y5 Lite و ردمی Go اشاره کرد. کوالکام نیز چندی پیش چیپ‌ست QM215 را مخصوص گوشی‌های اندروید Go معرفی کرد. حضور سامسونگ در این رده با گلکسی J2 Core با اینکه نسبتا دیر اتفاق افتاد اما ارائه گوشی‌هائی از این دست ظاهرا به رویه‌ منظمی در این شرکت بدل شد چرا که چند ماه بعد از J2 Core دومین مدل از این سری با نام Galaxy J4 Core نیز معرفی شد و حالا خبرهای جدید حاکی از آن است که به زودی باید منتظر مدل سوم یعنی Galaxy A2 Core نیز باشیم؛ Galaxy A2 Core طبق اطلاعاتی که جدیدا به دست آمده، قرار است به زودی با نام مدل SM-A260F به بازار ارائه شود.

سومین اندروید Go سامسونگ می‌آید: Galaxy A2 Core

Galaxy A2 Core از روی تصاویر آن به J2 Core شباهت دارد و در اینجا نیز از حاشیه‌های ضخیم در پیرامون صفحه‌نمایش و نشان سامسونگ در بخش زیرین آن استفاده شده است. در بخش پشتی، یک دوربین تکی همراه با یک فلش LED دیده می‌شود و اسپیکر اصلی گوشی نیز در همین قسمت قرار دارد. از سنسور اثر انگشت نیز طبیعتا در این گوشی ارزان‌قیمت خبری نخواهد بود. به گفته منبع این خبر، گوشی اندروید Go جدید سامسونگ با چیپ‌ست Exynos 7870 ارائه می‌شود که برای مدلی در این سطح، چندان نامناسب نیز به نظر نمی‌رسد. رم دستگاه نیز 1 گیگابایت است.

از روی وال‌پیپر این مدل می‌توان انتظار داشت که A2 Core تا 6 روز دیگر یعنی در 2 فروردین 1398 یا 22 مارچ به صورت رسمی معرفی شود اما در حال حاضر از قیمت آن اطلاعی در دست نیست.

منبع

 

ارسال یک پاسخ