سونی دو پرچمدار را تا IFA‌ معرفی می‌کند. Z5 ؟

0
1611
معرفی z5 و Z5 compact تا پیش از ifa 2015

مدت کوتاهی تا آغاز نمایشگاه IFA 2015 در شهر برلین باقی مانده است در این مدت کوتاه خبرهای متعددی در این رابطه به گوش می‌رسد و برندهای مختلفی از جمله سامسونگ قصد معرفی پرچمدارانی را در این دوره دارند. خبرهای تازه در این رابطه به سونی تعلق دارد که طبق آخرین خبرها قرار است دو گوشی جدید پیشرفته را تا قبل از IFA 2015 رونمایی کند.

چندی پیش گزارش منتشر شد که در طی آن به امکان معرفی دو گوشی جدید از سوی سونی تا قبل از نمایشگاه IFA اشاره شده بود. نمایشگاه IFA 2015 از 4 سپتامبر (مطابق 13 شهریور) در شهر برلین آلمان بازگشایی می‌شود و این دو گوشی S60 و S70 نامگذاری شده بودند. اندکی بعد منبع نزدیک به سونی یعنی اکسپریا بلاگ از صحیح بودن کد نام‌های این دو مدل خبر داد اما گفت که نام‌های واقعی این دو مدل چیز دیگری خواهد بود.

اطلاعات جدید در مورد سونی اکسپریا z5

خبرهای جدید در این رابطه به دو گوشی با نام‌های E6603 و E5803 اشاره دارد که ظاهرا به ترتیب Z5 و Z5 Compact جدید سونی خواهند بود. این دو گوشی که در لیست user agent profile ظاهر شده‌اند ظاهرا هر دو از چیپ‌ست Snapdragon 810 بهره می‌برند و رزولوشن صفحه‌نمایش Z5 همچنان فول اچ‌دی و وضوح پنل Z5 Compact نیز همچنان HD است.از جمله اطلاعات دیگر به دست آمده از سوی اکسپریا بلاگ در این رابطه باید به حفظ طراحی سنتی و کلاسیک Omnibalance اشاره کرد که سونی از زمان معرفی XPERIA Z در سال 2013 تاکنون حفظ کرده است. ارائه نشدن پنل QHD برای پرچمدار جدید سونی در صورت صحیح بودن اطلاعات بدست آمده در حالی برخی از رقبای این برند اینک دومین سال استفاده از این وضوح برای پنل‌ پرچمداران خود را پشت سر می‌‌گذارند نکته منفی بزرگی برای ژاپنی پر از مشکل این روزهای دنیای موبایل به حساب می‌آید.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ