سونی هم تکرار کرد : PS4 یک ترابایتی

0
1739
ارائه پلی استیشن 4 با حافظه 1 ترابایتی

در نمایشگاه E3 معمولا قطعات سخت‌افزاری کمتری به نسبت بازی‌های متعدد ارائه شده به نمایش در می‌آید امسال اما چند روز قبل از نمایشگاه،‌ مایکروسافت از ارائه قریب‌الوقوع Xbox One با ظرفیت یک ترابایتی و دسته جدید خبر داد. حالا سونی نیز همان رویه را با دو برابر کردن حافظه PS4 تکرار کرده است. با پلی‌استیشن 4 یک ترابایتی بیشتر آشنا شوید.

افزایش ظرفیت البته تنها تغییر ایجاد شده در این کنسول جدید سونی نیست. این کنسول که توسط شرکت سازنده با عنوان Ultimate Player edition شناخته می‌شود اینک 10 درصد سبک‌تر بوده و 8 درصد نیز انرژی کمتری مصرف می‌کند ارائه شده در دو رنگ و بدنه مات دیگر تغییرات قابل اشاره در این PS4 با ظرفیت 1 ترابایت است. زمان ارائه این مدل به بازار از سوی سونی 15 جولای 2015 یعنی کمتر از یک ماه دیگر تعیین شده است و بازارهای اروپایی نخستین مقصد این کنسول خواهند بود.

PS4 - ارائه پلی استیشن 4 با حافظه 1 ترابایتی

هنوز در مورد اینکه این مدل در دیگر بازارها نیز ارائه شود خبری در دست نیست اما به احتمال فراوان در همان زمان تعیین شده یعنی 15 جولای این مدل در سایر کشور نیز دیده می‌شود. نسخه 500 گیگابایتی همین کنسول با بدنه مات نیز در همین ماه در بازار ژاپن ارائه خواهد شد. سونی علاوه بر این کنسول اپلیکیشن PlayStation خود برای iOS‌ و اندروید را نیز آپدیت کرده است که در طی این آپدیت کاربران قادر خواهند بود تا گیفت‌کارت‌های PSN خود را مستقیما در برنامه وارد کنند

منبع

ارسال یک پاسخ