شاتل موبایل و عرضه مقرون به صرفه‌ترین بسته اینترنت همراه کشور

0
1432
شاتل موبایل و عرضه مقرون به صرفه‌ترین بسته اینترنت همراه کشور

بسته اینترنت همراه افزایشی کم هزینه و اختصاصی «شاتل موبایل پلاس» به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین بسته اینترنت همراه کشور به مشترکین سیم کارت های شاتل عرضه شدند.
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور با هدف کاهش هزینه‌های مشترکین و عرضه اقتصادی‌ترین و به‌صرفه‌ترین خدمات ارتباطی تلفن همراه، برای اولین بار در ایران، اقدام به معرفی بسته ‌های اختصاصی اینترنت مبتنی بر موقعیت با نام «شاتل موبایل پلاس» کرده است.
شاتل موبایل پلاس، سرویس جدید و نوآورانه شاتل موبایل است که بر اساس آن تمامی مشترکین سیم‌ کارت‌های این اپراتور تلفن همراه، با حضور در صدها شهر و دهستان کشور که علامت «+» روی گوشی تلفن همراه آنان و در کنار نام Shatel Mobile به عنوان سرویس‌دهنده‌ی خدمات سیم‌کارت نمایش داده شود، می‌توانند از بسته‌‌های اینترنت مقرون‌به‌صرفه شاتل موبایل پلاس استفاده کنند.
گفتنی است، بسته‌های شاتل موبایل پلاس پیش از این به صورت بسته‌های هدیه به همراه برخی از بسته‌‌های عادی شاتل موبایل به مشترکین عرضه شده بود و اکنون با توجه به استقبال مشترکین و توسعه مناطق تحت پوشش این خدمات، در طرحی ویژه، بسته‌‌های شاتل موبایل پلاس به صورت جداگانه و در قالب مقرون‌به‌صرفه‌ترین بسته اینترنت همراه کشور در اختیار مشترکین قرار گرفته است.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته‌های شاتل موبایل پلاس، آخرین نقشه‌ی مناطق تحت پوشش شاتل موبایل پلاس، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره 0998 با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه کرده یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ