معرفی شارپ AQUOS R2 با دو دوربین یکی عکاسی دیگری فیلم‌برداری!

0
2494
شارپ AQUOS R2 آمد: دو دوربین یکی برای عکاسی دیگر برای فیلم‌برداری!

شرکت ژاپنی شارپ یکی از اولین برندهائی بود که حتی پیش از اپل اقدام به معرفی گوشی‌های تمام‌صفحه مجهز به ناچ (بریدگی تیره بالای صفحه‌نمایش) کرد پس از شارپ AQUOS S2 مدل AQUOS R Compact با صفحه‌نمایش 120 هرتزی معرفی شد و چندی پیش نیز AQUOS S3 عنوان کامپکت‌ترین 6 اینچی جهان را به خود اختصاص داد این شرکت امروز گوشی دیگری را به نام AQUOS R2 معرفی کرده که بار دیگر در یک زمینه ابتکاری دیگر، عنوان اول را در جهان دارد؛ AQUOS R2 که نسل دوم مدل R به حساب می‌آید مثل اغلب دیگر گوشی‌های دنیا، دو دوربین در پشت دارد اما این دو دوربین یکی برای عکاسی ست و دیگری برای فیلم‌برداری!

شارپ AQUOS R2 آمد: دو دوربین یکی برای عکاسی دیگر برای فیلم‌برداری!

دوربین عکاسی این مجموعه 22.6 مگاپیکسلی ست و از یک دوربین 16.3 مگاپیکسلی نیز برای فیلم‌برداری استفاده می‌شود. دوربین فیلم‌برداری این گوشی که کار عکاسی را انجام نمی‌دهد می‌تواند ویدئوهائی با وضوح 4K و به صورت التراواید یعنی با میدان دید 135 درجه‌ای را ثبت کند و گوشی با کمک فناوری هوش‌ مصنوعی می‌تواند حین فیلم‌برداری به صورت خودکار کار عکاسی را نیز انجام دهد. دوربین سلفی این گوشی نیز مثل دوربین فیلم‌برداری، یک نمونه 16.3 مگاپیکسلی ست.

 

صفحه‌نمایش AQUOS R2 یک نمونه 6 انیچی با وضوح 3040×1440 پیکسل یا +WQHD است که نسبت 19:9 داشته و بالای آن یک notch دایره‌ای بسیار کوچک به سبک شارپ دیده می‌شود. نرخ بروزرسانی این پنل که از نوع IGZO IPS است نیز 100 هرتز خواهد بود. پردازش در این گوشی با Snapdragon 845 انجام شده و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء (تا 400GB) دارد. باتری گوشی که به شارژ سریع مجهز است ظرفیت 3,130mAh داشته و سیستم‌عامل آن نیز نسخه هشتم اندروید Oreo خواهد بود.

شارپ AQUOS R2 آمد: دو دوربین یکی برای عکاسی دیگر برای فیلم‌برداری!

در بخش مقاومت بدنه به استاندارهای IPX5/IPX8/IP6X اشاره شده و دالبی‌ویژن و دالبی آتموس به ترتیب در تصویر و صدا، کیفیت بالای این گوشی را تضمین می‌کنند.

منبع

ارسال یک پاسخ