شکل دوربین‌های سه‌گانه خانواده هواویP20 لو رفت؟

0
2245
شکل دوربین‌های سه‌گانه خانواده هواویP20 لو رفت؟

نسل جدید گوشی‌های پرچمدار سری P هواوی قرار در روز 27 مارچ 2018 (7 فروردین 1397) به صورت رسمی معرفی شد. این خانواده که تا به امروز آنها با را با عنوان سری هواویP20 می‌شناسیم (و البته ممکن است در نهایت با نام سری P11 عرضه شوند) طبق تمامی خبرهائی که پیش از این در مورد آنها منتشر شده است یک تغییر بزرگ نسبت به گذشته و دیگر گوشی‌های حال حاضر بازار داشته‌اند جائی‌که به ظاهر همه گوشی‌های سری هواویP20 با سه دوربین در بخش پشتی ارائه خواهند شد. چند پیش در خبری تحت عنوان فاش شدن تصاویر خانواده P20 هواوی با دوربین‌های سه‌گانه، تصاویر این خانواده در سه مدل مشخص شامل P20‌ معمولی، P20 پلاس و P20 پرو منتشر شد که در اولی دوربین‌ها به صورت افقی در پشت گوشی قرار داشت و در دو مدل دیگر دوربین‌های سه‌گانه به صورت عمودی در این قسمت قرار می‌گرفتند، هرچند در مورد مدل پلاس که سنسور اثر انگشت آن مثل P20 معمولی در زیر صفحه‌نمایش قرار داشت، این سه دوربین عمودی در کناره سمت چپ و در مدل Pro دوربین‌ها در مرکز بخش بالائی جای داشته و سنسور اثر انگشت نیز در زیر آنها قرار می‌گرفت.

شکل دوربین‌های سه‌گانه خانواده هواویP20 لو رفت؟

امروز اما اطلاعات دیگری از این سری به لطف یک سازنده قاب برای این گوشی‌های به دست آمده که طبق اطلاعات پیشین به هواویP20 پلاس تعلق دارد چرا که در این تصاویر، دوربین‌ها در کناره سمت چپ بخش پشتی به صورت عمودی قرار داشته و خبری هم از محل سنسور اثر انگشت در این قاب نیست. در زیر دوربین‌‌های سه‌گانه در این تصویر، ظاهرا LEDهای دوگانه قرار دارد و در کنار آنها نیز احتمالا محل اتوفوکوس لیزری خواهد بود. البته طبیعتا از روی شکل ظاهری قاب‌های احتمالی این گوشی‌ها نمی‌توان در مورد نحوه کارکرد دوربین‌های سه‌گانه این سری قضاوت کرد هرچند برخی خبرها به ارتقا زوم اپتیکال این مجموعه از این طریق تا 5 برابر اشاره‌ کرده‌اند که در صورت به واقعیت پیوستن، دستاورد بزرگی برای پرچمداران هواوی در مقابل بزرگان سال آینده خواهد بود.

شکل دوربین‌های سه‌گانه خانواده هواویP20 لو رفت؟

یک نکته نچندان دلگرم‌کننده در این تصاویر ظاهرا نبود جک 3.5 میلی‌متری هدست است و حفره‌ای که در بخش بالائی یکی از این تصاویر دیده می‌شود به اندازه‌ای کوچک است که به جای محل هدست، بهتر است آن را حفره میکروفون دوم گوشی بدانیم.

منبع

ارسال یک پاسخ