شیائومی بلک شارک ، گوشی گیمینگ متفاوت معرفی شد

0
3015
شیائومی بلک شارک ، گوشی گیمینگ واقعی معرفی شد

درست هفته پیش از بلک شارک ، گوشی گیمینگ شائومی از روی طرح اولیه‌ای که از این گوشی منتشر شد سخن به میان آمد و از ارائه رسمی آن طی یک هفته بعد خبر دادیم؛ شیائومی بلک شارک حالا امروز طبق قرار اولیه به صورت رسمی معرفی شده است. شیائومی بلک شارک یک گوشی کاملا جدید از این کمپانی با طراحی منحصر به فرد و ساختاری کاستومایز شده برای بازی است که به گفته شرکت سازنده برای انجام بازی بهینه شده و سخت‌افزارهای خاصی به این منظور در آن در نظر گرفته شده است. طراحی بدنه گوشی به صورت ویژه‌ای انجام شده و در پشت آن نیز طرحی X مانند دیده می‌شود که به بهتر در دست گرفته شدن گوشی کمک می‌کند و فریم پیرامونی نیز نقش آنتن گوشی را ایفا می‌کند.

شیائومی بلک شارک ، گوشی گیمینگ واقعی معرفی شد

صفحه‌نمایش شیائومی بلک شارک یک نمونه 5.99 اینچی فول اچ‌دی پلاس از نوع IPS LCD بوده که به گفته شرکت سازنده 97 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و بنابراین انتظار رنگ‌های دقیقی از آن می‌رود. پردازش در این گوشی با پروسسور اسنپ‌دراگون 845 انجام شده و طبق انتظار گرافیک آن نیز از نوع Adreno 630 است. با توجه به گرمای زیادی که موقع فشار وارد آمدن بر مجموعه پردازشی و گرافیکی این گوشی به خصوص موقع بازی کردن ایجاد می‌شود، شائومی، این گوشی را به سیستم خنک‌کننده‌ مایع چند مرحله‌ای داخلی مجهز کرده که می‌تواند دمای پردازنده را تا 8 درجه سانتی‌گراد پائین بیاورد.

شیائومی بلک شارک ، گوشی گیمینگ واقعی معرفی شد

از کارت حافظه در این گوشی خبری نیست و حافظه داخلی و رم آن نیز در دو نسخه 6GB/64GB و یا 8GB/128GB عرضه می‌شود. ظرفیت باتری دستگاه 4,000mAh است که طبیعتا از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند بلک‌شارک یک اسپیکر دارد اما اسپیکر تماس آن نقش اسپیکر دوم برای ایجاد صدای استریو را ایجاد می‌کند. شیائومی بلک شارک به سبک نینتندو سوئیچ امکان اتضال گیم‌پد جداگانه را دارد که 50 هزار خریدار اول آن را به صورت رایگان دریافت می‌کنند این گیم‌پد باتری 340mAh دارد و به وسیله بلوتوث به گوشی متصل می‌شود. روی گوشی یک دکمه اختصاصی Shark وجود دارد که با فشردن آن می‌توان همه قدرت سخت‌افزاری گوشی را به بازی اختصاص داد. شیائومی بلک شارک دو دوربین 12 و 20 مگاپیکسلی در پشت دارد که هر دو f/1.75 دارند و سایز سنسور اولی 1.25 و دومی 1 میکرون است. دوربین سلفی نیز 20 مگاپیکسلی f/2.2‌ است.

شیائومی بلک شارک ، گوشی گیمینگ واقعی معرفی شد

این گوشی در دو رنگ خاکستری و مشکی ارائه شده و نسخه 8 گیگ رم آن حوالی 557 دلار و نسخه 6 گیگابایت رم آن نزدیک به 477  دلار قیمت دارد. گیم‌پد نیز در حدود 28 دلار قیمت دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ