شیائومی AirDots Pro هدست رقیب AirPods اپل

0
2389
شیائومی AirDots Pro هدست رقیب AirPods اپل

هدست‌های کاملا بی‌سیم AirPods اپل که نخستین بار دو سال پیش در دسامبر 2016 به نمایش گذاشته‌ شده‌اند اوج هنرنمائی اپل در ارائه لوازم جانبی موبایل تلقی شده و از آن پس شرکت‌های فراوانی در پی استفاده از این ایده و ساخت هدست‌های استریوی کاملا بی‌سیم بوده‌اند که از آن جمله می‌توان به اوپو O-Free اشاره کرد. شرکت شیائومی امروز از یکی از شبیه‌ترین هدست‌ها به AirPods اپل رونمائی کرد که بیش از 100 دلار از همتای آمریکائی آن ارزان‌تر است. شیائومی AirDots Pro که امروز به صورت رسمی به نمایش گذاشته شد چه به لحاظ طراحی خود هدست و چه از نظر باکس شارژینگ آن شباهت بسیار نزدیکی به AirPods داشته و از فاصله نزدیک نیز به تشخیص آنها از یکدیگر کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد.

شیائومی AirDots Pro هدست رقیب AirPods اپل

شیائومی AirDots Pro هدست کاملا سبکی به حساب می‌آید که هریک از گوشی‌های آن تنها 5.8 گرم است این وزن با اینکه نسبت به AirPods اپل با وزن 4 گرم برای هر گوشی اندکی بیشتر است اما به احتمال قریب به یقین منجر به احساس سنگینی در گوشی کاربران نخواهد شد.

شیائومی AirDots Pro هدست رقیب AirPods اپل

نکته جالب و کاملا امیدوارکننده در مورد این ایرداتس پرو، مستقل بودن دو هدست از یکدیگر است که امکان استفاده جداگانه آنها را بدون تأثیرگذاری در کیفیت پخش صدا فراهم می‌آورد. درایور صدا در این مدل از نوع بور فولادی نئودیمیوم (neodymium iron boron) هفت میلی‌متری بود و دیافراگم صفحه تیتانیومی برای بهبود پاسخ فرکانسی در آن حضور پیدا کرده است. AirDots پرو همچنین در هنگام استفاده در تماس‌های تلفنی به قابلیت حذف نویز اکتیو نیز مجهز است.

شیائومی AirDots Pro هدست رقیب AirPods اپل

شیائومی AirDots Pro همچنین از امکان لمس کردن بدنه برای کنترل موسیقی و تماس و فعال کردن دستیار صوتی بهره می‌برد که دایره امکانات این هدست را کاملا ارتقاء می‌بخشند. این هدست با یک بار شارژ امکان استفاده برای 10 ساعت را خواهد داشت و زمان شارژ کامل آن نیز تنها 1 ساعت به طول می‌انجامد.

شیائومی AirDots Pro هدست رقیب AirPods اپل

جالب‌ترین نکته در مورد این هدست طبیعتا به قیمت آنها تعلق دارد که با تنها 399 یوان یعنی کمتر از 59 دلار، نسبت به AirPods اپل با قیمت 159 دلار، معامله بسیار شیرینی را نشان می‌دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ