صفحه‌نمایش Mi Mix Alpha تا پشت گوشی ادامه دارد!

0
2028
صفحه‌نمایش Mi Mix Alpha تا پشت گوشی ادامه دارد!

صفحه‌نمایش آبشاری یا waterfall که پیش از این نمونه آن را در Vivo NEX 3 و هواوی Mate 30 Pro دیده بودیم ترند تازه‌ای در دنیای گوشی‌های موبایل به حساب می‌آید که در آن صفحه‌نمایش دستگاه بسیار بیشتر از آنچه از یک گوشی معمولی انتظار داریم به کناره‌ها خمیده می‌شود و فرمی مشابه گوشی‌های سری edge قدیمی سامسونگ به نمایش می‌گذارد. این رویه اما ظاهرا حالا قرار است در گوشی‌های بیشتری به کار گرفته شود و نمونه‌ای مثل Mi Mix Alpha آن را حتی یک پله به جلو نیز برده است. شرکت شیائومی ظاهرا تنها دو روز دیگر مراسم بزرگی را برگزار کرده و در آن Mi Mix Alpha را رونمایی می‌کند که در آن برای اولین بار صحبت از نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 100 درصدی به میان خواهد آمد!

صفحه‌نمایش Mi Mix Alpha تا پشت گوشی ادامه دارد!

نکته جالب در  این میان این است که طبق تصاویر و تیزرهای منتشر شده از این گوشی، ظاهرا با صفحه‌نمایشی روبرو هستیم که نه‌فقط کل بخشش رویی گوشی را پوشانده بلکه با خمیده شده به یک کناره به بخش پشتی دستگاه نیز امتداد پیدا کرده است. این طراحی جدید در یک نگاه به گوشی‌های خمیده‌ای مثل Mate X و Galaxy Fold شباهت دارد اما برخلاف آن‌ها از جای خود حرکت نکرده و بدین‌ترتیب ایده عملی‌تری را به نمایش می‌گذارد.

صفحه‌نمایش Mi Mix Alpha تا پشت گوشی ادامه دارد!

به عنوان یک عامل گیج‌کننده دیگر به جز به Mi Mix Alpha در اطلاعات منتشر شده از سوی شیائومی به گوشی دیگری به نام Mi Mix 4 نیز بر می‌خوریم که ظاهرا نسخه عادی‌تر این گوشی با صفحه‌نمایشی آبشاری مانند NEX 3 و Mate 30 Pro است که با وجود آنکه به پشت دستگاه امتداد نیافته اما کامل حاشیه‌های جانبی را در بر می‌گیرد. بدین‌ترتیب احتمالا در مراسم 24 سپتامبر جدا از معرفی می میکس 4، نسخه آلفای آن نیز به عنوان کانسپتی که احتمالا به زودی در بازار نخواهد بود یا توزیع محدودی دارد به معرض نمایش گذاشته می‌شود. برخی دیگر از شایعات در مورد این گوشی‌ها به حضور پردازنده Snapdragon 855 Plus و سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی تعلق دارند.

منبع

ارسال یک پاسخ