با +Game Recorder بازی‌های موبایل را ضبط کنید

0
1764
اپلیکیشن game recorder برای ضبط بازی روی گوشی

نمایش گیم‌پلی یا ضبط کردن مراحل یک بازی توسط کاربران یکی از لذت‌بخش‌ترین و دیدنی‌ترین موارد مرتبط با بازی در دنیای PC و کنسول به حساب می‌آید اما در زمینه موبایل چطور؟ سامسونگ ظاهرا راه‌حل را یافته است اگر یکی از گوشی‌های جدید سری Galaxy S یا Galaxy Note را در اختیار دارید همین امروز می‌توانید این کار را با +Game Recorder انجام دهید.

طریقه کارکرد نرم‌افزار بسیار ساده است. این اپلیکیشن بازی‌های نصب شده در گوشی شما را در حین بازی کردن ضبط کرده و حتی با امکان فعال ساختن دوربین جلوی گوشی، می‌توان تصویر یا کامنت شما روی یک قسمت خاص را نیز به تصویر بکشد. پس از پایان یافتن ضبط بازی، +Game Recorder حتی امکان آپلود مستقیم روی یوتیوب را نیز فراهم می‌آورد. البته هنوز محدودیت‌هایی در این زمینه وجود دارد و تنها دارندگان گوشی‌های Galaxy S5، S4 و S6 همراه با گوشی‌های Galaxy Note 3، Note 2 و Note 4 امکان دانلود و استفاده از این برنامه را دارند.

+Game Recorder - اپلیکیشن game recorder برای ضبط بازی روی گوشی

نگفته پیداست که این پروسه با درگیر ساختن موتور پردازش گیم، پردازنده، دوربین، حافظه و… به چه میزان منابع سیستم را مورد استفاده قرار می‌دهد به همین علت سامسونگ در این مورد نیز راه‌حلی را اندیشده است تا فریم در ثانیه گیم بیش از اندازه افت نکند.

موارد گفته شده البته تنها محدودیت‌های این اپلیکیشن نیست و بازی‌های رجیستر نشده‌ای که از Play Store یا Galaxy Apps دانلود نشده‌اند در این برنامه پشتیبانی نمی‌شوند. این محدودیت‌ها بدون شک با وارد شدن developerهای مستقل به این عرصه در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد اما تا آن زمان اگر یکی از شش دیوایس فوق‌الذکر را در اختیار دارید و اهل بازی کردن نیز هستید از این لینک برای دانلود +Game Recorder می‌توانید استفاده کنید.

منبع

ارسال یک پاسخ