سفارشی‌سازی “بسته ترکیبی من” ایرانسل با کددستوری

0
1360
اینترنت وای فای اینرانسل در توچال

ایرانسل از فراهم شدن امکان سفارشی سازی بسته های ترکیبی مکالمه، پیامک و اینترنت از طریق کددستوری (USSD) خبر داد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ” بسته ترکیبی من “، بسته تخفیفی است که مشترکین بنا بر نیاز و میزان مصرف مکالمه، پیامک و اینترنت خود به صورت سفارشی و ویژه خط خود تعریف و فعال سازی می‌کنند.

Sponsored

براین اساس و با فراهم شدن این امکان جدید، مشترکین با شماره گیری کددستوری #2*5*5*555* از خطوط اعتباری خود می‌توانند بسته مورد‌‌نظر خویش را طراحی و فعال سازی کنند. کافی ست مشترک تعداد روز، دقایق مکالمه، تعداد پیامک و حجم اینترنت مورد نیاز خود را تعیین کند تا بسته ویژه و شخصی سازی شده وی طراحی و روی سیمکارت ایرانسل فعال‌سازی شود.

بسته ترکیبی من - طرح های تشویقی ایرانسل

مشترکین می‌توانند با خرید ” بسته ترکیبی من ” در مقایسه با طرح مصرف آزاد، تا 99 درصد در هزینه های خود صرفه جویی کنند. اطلاع از باقیمانده بسته ترکیبی از طریق شماره گیری کددستوری #56*141* در هر لحظه امکان پذیر است.

اطلاعات بیشتر در خصوص ” بسته ترکیبی من ” و نسخه مبتنی بر وب بسته‌ساز این سرویس و همچنین سایر بسته‌های افزایشی مکالمه، پیامک، اینترنت و ترکیبی ایرانسل از طریق وبسایت رسمی ایرانسل تلفن همراه کشور به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

ارسال یک پاسخ