تصاویر پیشرفته‌ترین مدل‌های امسال نوکیا؟ ؛ Nokia 8 و Nokia 9

0
2252
تصاویر پیشرفته‌ترین مدل‌های امسال نوکیا؟ ؛ Nokia 8 و Nokia 9

در لیست همه گوشی‌هایی که نوکیا در سال جاری به بازار ارائه می‌کند دو گوشی Nokia 8 و Nokia 9 بیش از سایرین جذاب به نظر می‌رسد. این دو گوشی که آنها را باید پرچمداران سال 2017 نوکیا نامید بالاخره این شرکت فنلاندی را پس از سال‌ها انتظار به رقابت با بزرگان دنیای اندروید وارد می‌کند. در خبرهای تأیید نشده نوکیا 9 تابستان امسال با قیمت 700 دلاری و چیپ‌ست Snapdragon 835 می‌آید و نوکیا 8 نیز ظاهرا با دارا بودن چیپ‌ست Snapdragon 660 و صفحه‌نمایش QHD بزرگ جذابیت‌های بالایی را خواهد داشت. امروز طراح‌های اولیه با Sketchهای منتسب به این دو گوشی منتشر شده که البته به هیچ عنوان نمی‌توان صحت و سقم آنها را مورد بررسی قرار داد.

یکی از این طرح‌‌ها که شاید بتوان آن را به Nokia 9 نسبت داد دارای حاشیه بسیار اندک در بالا و پایین صفحه بوده و سنسور اثر انگشت نیز در بخش رویی آن به چشم نمی‌خورد که در صورت صحت این ادعا ظاهرا این بار نیز سنسور اثر انگشت به پشت گوشی منتقل شده است. برخی ادعاها در مورد Nokia 9‌ به تست شدن اسکنر عنبیه در این مدل اشاره دارد که در این تصویر نیز برش دیگری بر بالای صفحه‌نمایش به جز سنسورهای معمول این قسمت و دوربین دوم دیده می‌شود.

تصاویر پیشرفته‌ترین مدل‌های امسال نوکیا؟ ؛ Nokia 8 و Nokia 9

هردوی این اسکچ‌ها دارای دوربین‌های دوگانه در بخش پشتی هستند و آنکه دارای حاشیه‌های بیشتر در بالا و پایین صفحه‌نمایش بوده و سنسور اثر انگشت آن نیز در بخش رویی قرار دارد (و از این لحاظ به نوکیا 5 و نوکیا 6 شباهت بیشتری دارد) احتمالا نوکیا 8 خواهد بود.

طبق آخرین خبرهای تأیید نشده در مورد نوکیا 9، این گوشی احتمالا دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح 3560×1440 پیکسل بوده و از اسنپ‌دراگون 835 همراه با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی بهره می‌برد؛ دوربین اصلی آن 22.1 مگاپیکسلی بوده و از یک دوربین 12 مگاپیکسلی سلفی برخوردار است اندروید 7.1، باتری 3,800mAh و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب دیگر مشخصات احتمالی این مدل را تشکیل می‌دهند. تمامی موارد گفته شده در اینجا همراه با تصاویر ارائه شده البته هنوز در حد خدس و گمان بوده و نمی‌توان آنها را با واقعیت یکسان قلمداد کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ