آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز پروداکت رِد عرضه شدند

0
5476
آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز پروداک رِد عرضه شدند

سال گذشته در اولین روز فروردین آیفون 7 قرمز و آیفون 7 پلاس قرمز معرفی شدند و امسال نیز اپل با تأخیری نسبتا کوتاه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز Product Red را عرضه کرده است. از همین ابتدا اگر به دنبال آیفون X قرمز هستید باید شما را نا امید کنیم چرا که اپل هنوز تصمیمی برای ارائه این گوشی نگرفته شده و در این نوبت تنها به ارائه یک قاب پروداکت رد برای آیفون 10 بسنده کرده است.

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز پروداک رِد عرضه شدند

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز مثل سال گذشته در پشت و کناره‌ها کاملا قرمز است و از این لحاظ تفاوتی با قبل ندارد اما تغییر بزرگ را باید در جلوی دستگاه جست‌وجو کرد جائی‌که برخلاف سال گذشته که از رنگ سفید در این قسمت استفاده شده و انتقادهائی را متوجه اپل کرده بود، این بار طبق نظر منتقدان رنگ بخش شیشه‌ای جلو، سیاه انتخاب شده که هماهنگی کاملا بهتری با رنگ قرمز پشتی دارد. مشخصات آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز تفاوتی با نسخه‌های عادی ندارد و قیمت آن نیز با افزایش روبرو نشده است (البته این مسئله در بازارهای داخلی به هیچ عنوان مصداق ندارد!)

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز پروداک رِد عرضه شدند
قاب چرمی در نظر گرفته شده در این نوبت برای آیفون X به طور کامل Product Red Leather Folio نام دارد که رنگ آن بیشتر از آنکه به قرمز شباهت داشته باشد، جگری مایل به قهوه‌ای‌ست. طبق معمول درصد نامشخصی از فروش گوشی‌ها و لوازم جانبی Product Red به درمان بیماران مبتلا به ایدز اختصاص پیدا می‌کند و به گفته اپل، این شرکت در طی سال‌های گذشته نزدیک به 160 میلیون دلار را از این طریق به بنیادهای جهانی مبارزه با این بیماری اهدا کرده است. قاب جدید آیفون X از فردا و گوشی‌های قرمز رنگ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از 13 آوریل (24 فروردین 1397) به بازار ارائه می‌شوند.

منبع

ارسال یک پاسخ