معرفی عینک جدید سونی PlayStation VR با پشتیبانی از HDR

0
2311
معرفی عینک جدید سونی PlayStation VR با پشتیبانی از HDR

درست یک سال پیش از معرفی عینک PlayStation VR، عینک جدید سونی PlayStation VR امروز در ژاپن توسط این کمپانی رونمایی شد. در ساختار این عینک جدید برخی تغییرات کوچک اما مهم صورت گرفته که این محصول را که از جمله معدود محصولات گجتی پر فروش سونی به حساب می‌آید را محبوب‌تر از گذشته نشان می‌دهد.

نخستین تغییر در عینک جدید سونی PlayStation VR به هدفون‌های آن تعلق دارد جایی‌که کابل‌های هدفون به خود دستگاه متصل بوده و سیم آن به پشت سر منتقل شده است. بدین‌ترتیب برخلاف نسل قبلی، این سیم‌ها، مشکلی در استفاده برای کاربران ایجاد نمی‌کنند.

تغییر مهم بعدی در این میان به پروسسور و بخش پردازشی دستگاه تعلق دارد؛ این بخش که وظیفه متصل کردن عینک به کنسول بازی پلی‌استیشن 4 را برعهده دارد حالا با تغییرات صورت گرفته از محتوای HDR نیز پشتیبانی می‌کند و از این پس برای مشاهده محتوای HDR روی تلویزیون دیگر نیازی به قطع اتصال کنسول با باکس اتصالی هدست و متصل کردن آن به صورت مستقیم به TV نیست و باکس اتصالی از این پس مانعی بر سر این راه نخواهد بود. به جز این موارد، پلی‌استیشن VR جدید سونی تقریبا هیچ تفاوت دیگری با آنچه پیش از این دیده بودیم ندارد و از همان محتوای مدل‌ پیشین نیز پشتیبانی می‌کند. سونی در مورد زمان ارائه این محصول به بازار هنوز اطلاعیه رسمی صادر نکرده است اما حداقل خبر خوش برای کاربران این برند این خواهد بود که قیمت دستگاه نسبت به نسخه فعلی حاضر در بازار تغییری نخواهد کرد.

سونی سال آینده خود را برای ارائه پلی استیشن 5 آماده می‌کند و شاید تا یک سال دیگر برای دیدن یک عینک واقعیت مجازی کاملا متفاوت از سونی وقت باقی مانده باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ