فروش گلکسی S8‌ تا به امروز به 5 میلیون رسید

0
2504
فروش گلکسی S8‌ تا به امروز به 5 میلیون رسید

از حضور پرچمداران سامسونگ در بازار اینک مدت کوتاهی می‌‌گذرد اما در همین فاصله ظاهرا فروش بسیار بالایی توسط اس 8 و اس 8 پلاس رقم خورده است. طبق اطلاعاتی که یک مقام مسئول ناشناس در اختیار یک منبع خبری قرار است فروش گلکسی S8‌ تا به امروز به رقمی نزدیک به 5 میلیون عدد رسیده است که در نوع خود فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این منبع می‌گوید : «با وجود آنکه ما نمی‌توانیم اعداد دقیق را [در اختیار شما] قرار دهیم، فروش در سرتاسر دنیا مناسب بوده است. محموع فروش در حال حاضر بیش از 5 میلیون عدد بوده است.»

فروش گلکسی S8‌ و اس 8 پلاس در کره،‌ آمریکا و کانادا در 21 آوریل یعنی کمتر از 1 ماه پیش آغاز شده است و به تدریج کشورهای دیگر نیز این گوشی را دریافت خواهند کرد. به گفته سامسونگ، تعداد کشورهایی که این گوشی را دریافت می‌کنند تا پایان ماه جاری میلادی یعنی تا دو هفته دیگر به 120 عدد می‌رسد و در این میان چین نیز به این بازار اضافه می‌شود. البته سامسونگ در بازار چین از محبوبیت چندانی برخوردار نیست و محوبیت اپل نیز طبق آخرین آمار در این بازار به شدت متنوع کاهش یافته است.

کارشناسان معتقدند که سامسونگ تا پایان سه ماهه اول سال جاری میلادی می‌تواند 20 میلیون گوشی اس 8 و اس 8 پلاس را به فروش برساند و فروش سالیانه این دو گوشی نیز می‌تواند بین 50 تا 60 میلیون عدد باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ