این قاب آیفون ، آیفون شما را به اندروید تبدیل می‌کند!

0
3631
این قاب آیفون ، آیفون شما را به اندروید تبدیل می‌کند!

آیا تا به حال آرزو داشته‌اید که گوشی شما به صورت همزمان اندروید و iOS را با هم اجرا کند؟ این آرزو که محقق شدن آن حداقل به صورت رسمی هیچگاه شاید رخ ندهد این بار در قالب یک قاب آیفون به نام Eye در حال محقق شدن است. این قاب آیفون در یک پروژه کیک‌استارتری تأمین هزینه ارائه شده که هدف آن در دسترس قرار دادن همزمان هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS است. این قاب آیفون که خود دارای یک صفحه‌نمایش 5 اینچی AMOLED فول اچ‌دی است با پورت Lightning به گوشی‌های آیفون 6 به بالا متصل شده و با پروسسور داخلی خود یک اندروید خام کامل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

اگر کاربران تمایلی به استفاده از این اندروید دوم نداشته باشند این قاب امکانات دیگری را نیز در اختیار آنها قرار می‌‌دهد که شامل یک باتری اضافه 2800mAh، قابلیت ارتباطی NFC، یک تگ فلزی برای اتصال گوشی به هولدر ماشینی، شارژ وایرلس، اسلات حافظه با امکان ارتقا تا 256 گیگابایت و دو سیم‌کارت جداگانه دیگر می‌شوند

این قاب آیفون ، آیفون شما را به اندروید تبدیل می‌کند!

بدین‌ترتیب با کمک Eye می‌توان آیفونی با باتری اضافه، دارای کارت حافظه، NFC و سه سیم‌کارت در اختیار داشت. این پروژه برای به حقیقت پیوستن در صفحه کیک‌استارتر نیاز به 95 هزار دلار پشتوانه مالی داشت که در زمان تنظیم این خبر، با 2592 کمک کننده، بیش از 360 هزار دلار کمک نقدی برای آن فراهم شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ