قاب پیکسل 4a طراحی گوشی ارزان‌قیمت گوگل را تایید کرد

0
1856
قاب پیکسل 4a طراحی گوشی ارزان‌قیمت گوگل را تایید کرد

از چندی پیش اطلاعاتی در مورد Pixel 4a گوشی ارزان‌قیمت بعدی گوگل و جانشین Pixel 3a سال قبل در حال انتشار است و در همین رابطه چندی پیش، تصاویری نیز از این گوشی منتشر شد. امروز اما اکانت توییتری /Leaks که به افشا کردن اطلاعات دیوایس‌های الکترونیکی به خصوص گوشی‌های موبایل پیش از معرفی آن‌ها شهرت دارد عکس‌هایی از پیکسل 4a درون یک قاب محافظ را منتشر کرده که داده‌های پیشین در مورد این گوشی را تأیید می‌کنند. طبق این تصاویر، در بخش جلویی پیکسل 4a یک صفحه‌نمایش بزرگ با حاشیه‌های اندک و ناچ درون پنل به چشم می‌خورد که نسبت به نه‌تنها نسبت به پیکسل 3a بلکه در مقایسه با حافظه Pixel 4 نیز طراحی پیشروتری را نشان می‌دهد.

قاب پیکسل 4a طراحی گوشی ارزان‌قیمت گوگل را تایید کرد

در بخش پشتی همانطور که در عکس‌های قبلی منتسب به این گوشی نیز مشاهده شده بود یک قاب مربعی در کناره سمت چپ قرار دارد که تک دوربین اصلی و فلش LED را در خود جای داده و سنسور اثر انگشت نیز در همین بخش، اندکی پایین‌تر از دوربین حای دارد. جک 3.5 میلی‌«تری هدست در بالا قرار داشته و اسلات سیم‌کارت در سمت چپ و دکمه‌های مجزای تغییر صدا و کلید پاور نیز در سمت راست جای دارند.

قاب پیکسل 4a طراحی گوشی ارزان‌قیمت گوگل را تایید کرد

از روی این تصاویر جدید به اطلاعات تازه‌ای در مورد خانواده پیکسل 4a نمی‌توان اشاره کرد اما طبق اطلاعات در دسترس برای این رده، ظاهرا با دو گوشی با ابعاد 5.7 و 5.8 اینچی روبرو خواهیم شد و احتمالا دوربین بخش پشتی نیز به دوربین اصلی پیکسل 4 نزدیک است. هنوز جزییات بیشتری در مورد سایر مشخصات این سری، همراه با قیمت و زمان ارائه آن‌ها به بازار در دسترس نیست اما احتمالا در دو رویداد مهم CES 2020 و MWC 2020 که یکی تا چند روز دیگری و دیگری نزدیک به دو ماه دیگر برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری از این خانواده منتشر می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ