لو رفتن اطلاعات و تصاویر OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro

0
1282
لو رفتن اطلاعات و تصاویر OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro

نزدیک به دو هفته دیگر تا رونمایی از OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro پرچمداران جدید این شرکت چینی باقی مانده و در این میان تقریبا هر روز اطلاعاتی در مورد آنها به صورت غیر رسمی منتشر می‌شود؛ نزدیک به دو ماه پیش تصاویر OnePlus 7 با سلفی پنهان‌شونده در بدنه منتشر شد و اندکی بعد نیز وانپلاس 7 با جزییات و عکس لو رفت. امروز اما در صورت معتبر بودن منبع این خبر، تقریبا همه سوال‌های پاسخ‌ داده نشده در مورد OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro با جزییات کامل پیش روی ما قرار گرفته است. نسخه عادی این دوگانه به گفته منبع این خبر دارای دوربین‌های دوگانه، یک باتری قدرتمند و شارژر 30 واتی Warp Charge بود در حالی‌که نسخه Pro با از سه دوربین در قسمت پشتی بهره می‌برد و در حالی‌که ظرفیت باتری آن اندکی کمتر از نسخه عادی‌ست اما در عوض،‌ 10 گیگابایت رم دارد.

هر دو گوشی با چیپ‌ست Snapdragon 855‌ عرضه می‌شوند اما در حالی‌که نسخه عادی تنها 6 گیگابایت رم دارد، این مقدار در نسخه پرو به 10 گیگابایت می‌رسد. صفحه‌نمایش هر دو گوشی AMOLED است اما نسخه عادی از یک نمونه 6.2 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ به‌روز رسانی 60 هرتزی برخوردار است اما نسخه پرو از یک نمونه بزرگ‌تر 6.64 اینچی +QHD با نرخ به‌روزرسانی 90 هرتزی بهره می‌برد.

لو رفتن اطلاعات و تصاویر OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro

دوربین اصلی هر دو گوشی 48 مگاپیکسلی‌ست و یک دوربین تله‌فتو نیز در بین آنها مشترک است. در نسخه پرو اما به این مجموعه یک دوربین Ultra Wide نیز افزوده می‌شود. دیگر نکته جداکننده این دو گوشی در دوربین سلفی آنها قرار دارد جایی‌که در OnePlus 7 این دوربین در محوطه ناچ بالای صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد اما در OnePlus 7 Pro این دوربین به صورت پنهان‌شونده در بدنه یا اصطلاحا pop-up ارائه می‌شود. ظرفیت باتری نسخه عادی و پرو به ترتیب 4,150mAh و 4,000mAh است اما هردو از شارژر 30 واتی Warp بهره می‌برند و سنسور اثر انگشت نیز در هر دو، درون صفحه‌‌نمایش قرار گرفته است.

با وجودی‌که می‌توان از صحت بسیاری از اطلاعات ارائه‌شده در این خبر اطمینان داشت اما این اطلاعات همچنان جنبه غبر رسمی داشته و ممکن است تا روز رونمایی مواردی دیگری به آنها افزوده شده یا حذف گردد.

منبع

ارسال یک پاسخ