لو رفتن ایسوس زنفون Max M2 و زن‌فون Max Pro M2

0
1915
لو رفتن ایسوس زنفون Max M2 و زن‌فون Max Pro M2

ظاهرا شرکت ایسوس خود را برای رونمائی دو گوشی جدید در سری Max این شرکت با باتری‌های قدرتمند آماده می‌کند که تا یکی دو هفته دیگر رونمائی می‌شود اما اطلاعات آنها امروز به صورت غیر رسمی لو رفته است؛ زنفون Max M2 و زنفون Max Pro M2 اسامی این دو گوشی هستند که هر دو به رده میانی بازار تعلق دارند. شرکت ایسوس در اوائل اردیبهشت امسال از زنفون Max Pro M1 رونمائی کرد که صفحه‌نمایش 6 اینچی، پروسسور Snapdragon 636 و باتری 5,000mAh داشت. در اطلاعات درز کرده در مورد زنفون Max M2 و زنفون Max Pro M2 جدا از مشخصات، برخی تصاویر رسمی با کیفیت نیز در دسترس قرار گرفته‌اند. اختلاف مابین این دو مدل بیشتر در بخش‌های داخلی آنهاست اما در زمینه طراحی نیز تفاوت‌هائی دیده می‌شود که از آن جمله باید به حاشیه ضخیم‌تر بخش پائینی صفحه‌نمایش و ناچ کوچک‌تر مدل عادی نسبت به نسخه پرو اشاره کرد.

لو رفتن ایسوس زنفون Max M2 و زن‌فون Max Pro M2
زن‌فون مکس Pro M2

در نسخه عادی ظاهرا جنس بخش پشتی، فلزی‌ست اما در نسخه پرو جنسی شیشه‌ای دیده می‌شود. در نسخه پیشرفته‌تر این دوگانه طبق اطلاعات این منبع از Snapdragon 660 استفاده شده اما نسخه عادی مثل قبل از پروسسور Snapdragon 636 بهره می‌برد. در هر دو گوشی حافظه رم دستگاه تنها 4 گیگابایت است و صفحه‌نمایش 6 اینچی هر دو نیز با نسبت 19.5:9 از وضوح 1080×2340 پیکسل ارائه شده‌اند.

لو رفتن ایسوس زنفون Max M2 و زن‌فون Max Pro M2
زن‌فون مکس M2

هنوز ظرفیت باتری نسخه عادی مشخص نشده اما ظاهرا زن‌فون Max Pro M2 با یک باتری حجیم 5 هزار میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود. در این مدل از دو دوربین 12 و 5 مگاپیکسلی در بخش پشتی استفاده می‌شود و در حالی که در زنفون Max M2 نیز دو دوربین در این قسمت به چشم می‌‌خورد اما وضوح آنها هنوز اعلام نشده است. در مورد قیمت این دو گوشی هنوز اطلاعی در دست نیست اما با توجه به قیمت تنها 165 دلاری زنفون Max Pro M1 می‌توان انتظار قیمت بسیار مناسبی را نیز برای این دو گوشی داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ