لو رفتن طراحی LG Stylo 6 با سه دوربین

0
1614
لو رفتن طراحی LG Stylo 5 با سه دوربین

تابستان گذشته بود که شرکت ال‌جی از آخرین نسل گوشی‌های استیلوی خود با نام LG Stylo 5 رونمایی کرد و حالا ظاهرا به‌زودی باید منتظر رونمایی از LG Stylo 6 باشیم چرا که این گوشی امروز در رندرهای منتشر شده از سوی لیکر معروف Evan Blass (حساب توییتری evleaks) ظاهر شده است. LG Stylo 6 بر خلاف سلف خود این بار به یک صفحه‌نمایش دارای ناچ نیم‌دایره در بخش بالایی مجهز شده و حاشیه‌های دورتادور صفحه‌نمایش نیز بسیار کمتر از قبل شده‌اند

لو رفتن طراحی LG Stylo 5 با سه دوربین

در بخش پشتی این گوشی سه حفره لنز به چشم می‌خورند که به صورت افقی در کنار هم و بالای سنسور اثر انگشت جای دارد؛ با وجود آن‌که به احتمال قریب به یقین یکی از این حفره‌های دایره‌ای‌شکل، دوربین واقعی نیست و یک سنسور عمق میدان است اما بازهم با مقایسه آن با تک دوربین حاضر در Stylo 5 تغییر بزرگی را نشان می‌دهد.

در سمت راست گوشی به کلید پاور بر می‌خوریم و در سوی دیگر نیز جدا از دکمه‌های مجازی تغییر صدا، یک دکمه دیگر که احتمالا کلید احضار مستقیم Google Assistant است جای دارد. دیگر گزینه قابل اشاره در این بخش نیز درگاه سیم‌کارت (و احتمالا کارت حافظه) است. پورت USB-C،‌ اسپیکر اصلی، میکروفون تماس، جک هدست و محل قرارگیری قلم گوشی، اجزای بخش پایینی را تشکیل می‌دهند و در بالا نیز میکروفون دوم جای دارد.

اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی از سوی Blass‌ ارائه نشده اما اگر تاریخ روی صفحه‌نمایش را نشانه‌ای برای روز رونمایی دستگاه بدانیم احتمالا بسیار زود یعنی در 18 می (29 اردیبهشت) اطلاعات جامعی را در مورد LG Stylo 6‌ به دست خواهیم آورد.

منبع

ارسال یک پاسخ