ماژول دوربین‌ نوکیا 8 با دو لنز و نشان زایس لو رفت

0
2860
ماژول دوربین‌ نوکیا 8 با دو لنز و نشان زایس لو رفت

همین دیروز خبری مبنی بر ارائه نوکیا 8 با قیمت کمتر از 600 یورو در طی یکی دو هفته آینده منتشر شد و چندی پیش نیز اعلام خبر توافق دوباره نوکیا با کارل زایس بسیاری را به حضور دوباره این لنزهای با کیفیت در گوشی‌های نوکیا امیدوار ساخت. حالا امروز لیکر معروف Evleaks که تا به امروز بسیاری از خبرهای مهم را منتشر کرده است تصویری را به اشتراک گذاشته که دوربین‌ نوکیا 8 را با دو لنز نشان می‌دهد. این دو لنز مثل همان تصویری که پیش از این به این گوشی منتسب شده بود به صورت عمودی قرار گرفته‌اند و نشان زایس نیز در زیر آنها دیده می‌شود. بدین‌ترتیب می‌توان با اطمینان بالایی از حضور لنز زایس در دوربین‌ نوکیا 8 سخن گفت.

نزدیک به دو ماه پیش تصویری منتشر شد که ظاهرا نوکیا 9 درون یک حصار را نشان می‌‌دهد اما با تصویری که امروز Evleaks منتشر کرده احتمالا گوشی حاضر در باکس محصورکننده نه نوکیا 9 بلکه نوکیا 8 بوده است چرا که همان ترکیبی که عکس‌ آن را در بالا می‌بینید در آن گوشی نیز حضور داشت؛ ترکیبی که 4 حفره را از بالا به پایین نشان می‌دهد که شامل دو لنز دوربین، یک حفره فلش LED و احتمالا حفره دیگری برای فوکوس لیزری. در آن تصویر البته از نشان زایس خبری نبود و در ویدئوی دیگری که این گوشی را نشان می‌داد نیز نه نشان زایس و نه حفره چهارم در آن دیده می‌شود که البته این موضوع با توجه به رسمی نبودن این تصاویر طبیعی به نظر می‌رسد.

ماژول دوربین‌ نوکیا 8 با دو لنز و نشان زایس لو رفت

طبق خبرها تنها یک ماه و نیمه دیگر تا 31 آگوست (9 شهریور) تا معرفی رسمی نوکیا 8 فاصله داریم و مطمئنا در این فاصله بارها و بارهای دیگر اطلاعاتی در مورد این گوشی پرچمدار نوکیا که طبق اطلاعات فعلی دارای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از 5.3 اینچ با وضوح QHD و چیپ‌ست Snapdragon 835 است منتشر می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ