گردشگرها مرجع سفر برای گردشگران داخلی و خارجی

6
3882
گزارش آگهی گردشگرها

طبق آماری که اخیرا از سوی سازمان جهانگردی ارائه شده، در سال‌های اخیر تعداد گردشگرانی که از ایران به کشورهای خارجی سفر می‌کنند ۵ برابر شده است. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که نیاز به اطلاع‌رسانی و در حوزه‌ گردشگری، نیز بیش از پیش وجود دارد. برای پاسخ به این نیاز سایت گردشگرها تاسیس شده است. از بین کامنت‌های سودمند این پست به قید قرعه یک تور رایگان مشهد اهدا می‌شود.

 تعداد افرادی که به ایرانگردی نیز روی می‌آورند بسیار بیش از آمارهای گذشته بوده و این موضوع را می‌توان در تعداد و حجم سفرهای نوروزی و تابستانی به طور کامل احساس کرد. از این رو، وب‌سایت گردشگرها، به‌عنوان پایگاهی جامع در زمینه گردشگری برای سفرهای داخلی و خارجی راه اندازی شده تا توریست‌ها بیش از پیش با کمترین هزینه، بتوانند از مقاصد گردشگری مورد نظر، تورها، هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری دنیا و حتی اماکن دیدنی و تاریخی، مطلع شوند.

گزارش آگهی گردشگرها

گردشگرها با پوشش کامل کشورهای توریستی، اقدام به معرفی تورهای خارجی کرده و با ارائه تورهای لحظه آخری، سعی کرده است که کاربرانش را از آفر‌های ویژه با خبر کند.

در بخش تورهای مسافرتی خارجی می‌توانید از تورهای مختلف به مقاصد مختلف اطلاع پیدا کنید و بعد هم با بررسی هتل‌های مشهور، به صورت تصویر و متن و تجربه کاربران، هتل مورد نظر خود را انتخاب و خرید تور خود را نهایی کنید.

گزارش آگهی گردشگرها

نا گفته نماند که از طریق این پایگاه گردشگری می‌توانید برای یک ایرانگردی خوب برنامه‌ریزی کنید چرا که در بخش جاذبه‌های گردشگری ایران، می‌توانید با انواع مکان‌های گردشگری و جاذبه‌های دیدنی استان‌های مطرح ایران آشنا شوید. حتی برای رزرو هتل در شهرهای پر تردد ایران، نیز می‌توانید از بخش هتل‌های ایران استفاده کرده و با توجه به موارد بیان شده، متناسب با بودجه و شرایط خود، هتل مورد نظر را انتخاب کنید.

گزارش آگهی گردشگرها

به طور کلی می‌توان گفت که گردشگرها ، پایگاهی مورد اعتبار برای آژانس‌های مسافرتی است تا بتوانند پکیج‌های خود را از این طریق به اطلاع توریست‌ها برسانند و خدمات خود را به کاربران عرضه کنند.

با گردشگرها گردشی شیرین و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

نوروز 95 کجا بریم

6 دیدگاه

  1. من تجربه یک بار دریافت نکردن ویزای شینگن توی یک سال گذشته را دارم چه تضمینی برای دریافت ویزا توی تورهای خارجی وجود داره؟

  2. معمولا در سایت های تور قیمت ها به صورت پایه درج می‌شن و مثلا گفته می شه از این قیمت… اینطوری نمی شه تصمیم گیری کرد چون کلی هزینه دیگه ممکنه به اون رقمی که اعلام می شه اضافه بشه

ارسال یک پاسخ