HTC با One X9 دوباره می‌آید

0
1723
اطلاعات احتمالی در مورد HTC One X9

کمتر لز یک ماه پیش شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی با ارائه گوشی رده میانی One A9 خبرساز شد. این گوشی برخلاف انتظارها در سطح میانی قرار داشت و با وجود قیمت و امکانات مناسب امکان رقابت با پرچمدارن جدید برندهای فعلی بازار را نداشت. طبق خبرهای رسیده HTC قرار است یک گوشی در سطح برترین‌های بازار به زودی ارائه کرد که One X9 نام دارد و از صفحه‌نمایش QHD بهره می‌برد.

گوشی جدید HTC که در حال حاضر با شماره مدل E56 شناخته می‌شود طبق خبرهای تایید نشده قیمت نسبتا مناسبی نیز دارد که معادل 470 دلار آمریکا خواهد بود. در بخش مشخصات سخت‌افزاری گوشی به دو گزینه احتمالی چیپ‌ست Snpadragon 820 یا چیپ 10 هسته‌ای MediaTek Helio X20 اشاره شده اما هنوز مشخص نیست که کدامیک در دستگاه نهایی جای می‌گیرند. صفحه‌نمایش گوشی نیز با اینکه هنوز در مورد سایز آن شک و تردید وجود دارد اما با وضوح QHD ارائه خواهد شد.

اطلاعات احتمالی در مورد HTC One X9

حافظه رم گوشی 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 64 یا 128 گیگابایت است البته ممکن خواهد بود که One X9 با رم 3 گیگابایتی یا حافظه 32 گیگابایتی نیز برای کاهش قیمت ارائه شود. در زمینه دوربین با یک نمونه 23 مگاپیکسلی در پشت و یک نمونه 4 مگاپیکسلی در پشت دستگاه روبرو می‌شویم و بدنه فلزی و اسپیکرهای BoomSound نیز طبق معمول در X9 حضور دارند. باتری گوشی 3500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. نگفته پیداست که هیچ یک از اطلاعات ارائه شده هنوز از سوی HTC تایید یا رد نشده‌اند و به همین علت تکیه چندانی بر موارد گفته شده تمی‌توان کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ