مشخصات و اطلاعات گوشی آلکاتل 5 به بیرون درز کرد!

0
2158
مشخصات و اطلاعات گوشی آلکاتل 5 به بیرون درز کرد!

آلکاتل 5 ظاهرا اسم گوشی بعدی این کمپانی سابقا فرانسوی حالا چینی شده است که امروز در سایت آمازون فرانسه بعضی از مشخصت آن به نمایش گذاشته شد. جدا از این مورد امروز لیکر معروف Ronald Quandt در پستی در توئیتر نه‌تنها یک ویدئوی تبلیغاتی از این گوشی و تصاویری از آن را منتشر کرد بلکه لیست کاملی از مشخصات آن را نیز در معرض دید عموم قرار داد که قیمت ورود به بازار دستگاه نیز در آن دیده می‌شود.

 

آلکاتل 5 طبق این اطلاعات دارای یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی 18:9 با فناوری ساخت IPS LCD با وضوح اچ‌دی پلاس یا 1440×720 پیکسل است و پردازش در آن نیز با پروسسور MediaTek MT6750 با 8 هسته ARM A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتزی انجام می‌شود. حافظه داخلی قابل ارتقاء دستگاه 32 گیگابایت بوده و 3 گیگابایت رم دارد. در حالی که صفحه‌نمایش تقریبا کل بخش روئی گوشی را پوشانده است سنسور اثر انگشت به ناچار به پشت دستگاه منتقل شده است.

مشخصات و اطلاعات گوشی آلکاتل 5 به بیرون درز کرد!

در پشت گوشی تنها یک دوربین 12 مگاپیکسلی f/2.0 با یک فلش LED دیده می‌شود اما در جلو با دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی روبرو می‌شویم که دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دارای گشودگی دیافراگم f/2.0 بوده و لنز 5 قطعه‌ای دارد در حالی که دوربین 5 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.4 میکرونی، میدان دید باز 120 درجه‌ای را ارائه می‌کند. آلکاتل 5 یا کمک این مجموعه از فناوری بازگشائی با چهره نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات و اطلاعات گوشی آلکاتل 5 به بیرون درز کرد!

باتری دستگاه 3,000mAh ظرفیت دارد و از طریق پورت USB Type-C شارژ می‌شود. Alcatel 5 طبق اطلاعات به دست آمده قرار است در رنگ‌های مشکی و طلائی با قیمت 230 یورو به بازارهای اروپائی عرضه شود.

منبع

ارسال یک پاسخ