مشخصات و تصاویر اوپو Reno 2 قبل از معرفی

0
1226

با اینکه اوپو Reno 2 قرار است همین فردا رونمایی شود اطلاعات و تصاویر آن از امروز روی سایت خرده‌فروشی JD.com قرار گرفته است. طبق این اطلاعات، Reno 2 حداقل در سه رنگ عرضه شده و طراحی آن شباهت نزدیکی به Reno 10x Zoom (که در ماه آوریل رونمایی شد) دارد و تنها تفاوت را باید در اضافه شدن یک دوربین دیگر در بخش پشتی جست‌وجو کرد. دیگر تفاوت ظریف نیز در حذف دوربین پریسکوپی نهفته است.

ویوو، طراحی NEX 3 را یک ماه زودتر لو داد!

طبق اطلاعات به دست آمده، Reno 2 دارای یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی با پشتیبانی از پالت رنگ DCI-P3 و روشنایی 500 نیتی است و با اینکه در این لیست به وضوح این صفحه‌نمایش اشاره‌ای نشده اما طبق اطلاعاتی که پیش از این رگولاتوری TENAA چین منتشر کرده است، این وضوح فول اچ‌دی خواهد بود.

حافظه رم این گوشی 8 گیگابایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است. دوربین‌های چهارگانه پشت دستگاه شامل یک واحد 48 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی تله‌فتو، یک 8 مگاپیکلی التراواید و یک 2 مگاپیکسلی تعیین عمق می‌شوند.

مشخصات و تصاویر اوپو Reno 2 قبل از معرفی

اوپو پیش از این از حضور پروسسور Snapdragon 730G در این گوشی خبر داده و به ویژگی‌های دیگری نظیر Ultra Dark Mode، الترا Steady Mode، زوم 5 برابری خیبریدی و زوم دیجیتال 20 برابری در این گوشی نیز اشاره کرده است. به جز موارد گفته شده هنوز اطلاعات دیگری در مورد این گوشی در دسترس نیست اما انتظار برای مشاهده این اطلاعات چندان طولانی نمی‌شود چرا که Oppo فردا این گوشی را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ