مشخصات و تصویر Honor 8S لو رفت: شیک و ارزان

0
1787
مشخصات و تصویر Honor 8S لو رفت: شیک و ارزان

برند آنر با اینکه در طی چند ماه گذشته با ارائه مدل‌هائی مثل Honor View 20 خود را در سطح پرچمداران بزرگ نیز مطرح کرده است اما شهرت و عامل محبوبیت اصلی این شرکت در ارائه گوشی‌های ارزان‌قیمت و خوش‌ساخت با مشخصات سخت‌افزاری راضی‌کننده‌ است که بر همین منول در طی سالیان گذشته همواره بخش بزرگی از درآمد و سود شرکت مادر اصلی یعنی هواوی را تأمین کرده است. این شرکت در در ماه گذشته از گوشی ارزان‌قیمت و خوش‌ساختی به نام Honor 8A رونمائی کرد و حالا پس از گذشته سه‌ ماه، ظاهرا خود را برای ارائه نسخه ساده‌تری از این مدل به نام Honor 8S آماده می‌کند؛ Honor 8S که امروز تصاویر و مشخصات آن به صورت غیر رسمی منتشر شده است نسبت به 8A، صفحه‌نمایش کوچک‌تری داشته و پردازنده ساده‌تری را نیز استفاده می‌کند.

در Honor 8S از یک صفحه‌نمایش 5.71 اینچی اچ‌دی پلاس یا 720×1520 پیکسلی استفاده شده که نسبت به 8S‌ و صفحه‌نمایش 6.1 اینچی آن کوچک‌تر است اما در اینجا نیز از همان ترکیب کشیده با ناچ نیم‌دایره بخش بالائی حاوی دوربین سلفی استفاده شده و در فضای نچندان کوچک پائین صفحه‌نمایش نیز به نشان جدید Honor بر می‌خوریم. وضوح دوربین سلفی Honor 8S نسبت به 8A البته از 8 به 5 مگاپیکسل کاهش پیدا کرده است.

مشخصات و تصویر Honor 8S لو رفت: شیک و ارزان

طراحی بخش پشتی گوشی متفاوت از گذشته بوده و از دو جنس متفاوت برای ساخت آن استفاده شده است. در کنار باریک مات این قسمت تک دوربین 13 مگاپیکسلی دستگاه همراه با فلش LED و نشان Honor دیده می‌شود و قسمت بزرگ‌تری در این قسمت که فاقد هر المان قابل‌ ذکری‌ست نیز به جنسی برجسته و مقاوم در برابر اثر انگشت مزین شده است.

طبق اطلاعات به دست آمده، آنر 8S دارای پردازنده 12 نانومتری مدیاتک Helio A22 حاوی چهار هسته ARM A53 با حداکثر فرکانس 2 گیگاهرتز است و 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. از این گوشی ظاهرا نسخه دیگری برای بازارهای اروپائی با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز ارائه می‌شود.

مشخصات و تصویر Honor 8S لو رفت: شیک و ارزان

آنر 8S دارای ظخامت 8.45 میلی‌متری بوده و با اندروید 9 پای و پوسته EMUI 9 همراه با باتری 3.020 باامکان شارژ از طریق پورت microUSB ارائه می‌شود و هنوز در مورد قیمت و زمان حضور آن در بازار اطلاعات چندانی را  در دست نداریم.

منبع

ارسال یک پاسخ