مشخصات Sony Xperia 20 لو رفت

0
1561
مشخصات Sony Xperia 20 لو رفت
سونی اکسپریا 10

نزدیک به یک هفته پیش شواهد جدیدی از شرکت سونی به بیرون درز یافت که از قصد این شرکت برای ارائه ادامه مدل Xperia 1 در نمایشگاه IFA امسال با نام احتمالی Xperia 2 خبر می‌داد و امروز نیز خبرهای تازه‌ای در این رابطه از معرفی جانشین Xperia 10 یعنی Xperia 20 در همین رویداد به دست آمده است. در این خبر، مشخصات اصلی و مهم Xperia 20 به تصویر کشیده شده که با وجود آن‌که به احتمال قریب به یقین ورژن حاضر در این خبر به بازار ژاپن تعلق دارد اما به احتمال فراوان، نسخه بین‌المللی دستگاه نیز تغییرات اندکی را در ورژن رم و حافظه داخلی تجربه خواهد کرد.

 مشخصات Sony Xperia 20 لو رفت

طبق این اطلاعات، Xperia 20 از پردازنده Snapdragon 710 بهره می‌برد که نسبت به Snapdragon 630 حاضر در Xperia 10 کیفیت و سرعت بسیار بالاتری را ارائه می‌کند. صفحه‌نمایش، همچنان 6 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نسبت 21:9 است و 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء دارد.

در زمینه دوربین، با دو واحد 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه روبرو می‌شویم که هنوز وظیفه دوربین دوم در این میان مشخص نبوده و هر دو احتمال دوربین تله‌ یا واید در آن می‌رود. مدل سال گذشته از یک واحد 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی تعیین عمق بهره می‌برد.

منبع

ارسال یک پاسخ