معرفی آنر 9 ایکس با دوربین سه‌گانه و قیمت 3,899,000 تومانی

0
2056
معرفی آنر ۹ ایکس با دوربین ۳گانه قیمت 3,899,000 تومانی

برند آنر، طی مراسمی که در تهران برگزار شد از جدیدترین گوشی میان‌رده خود رونمایی کرد. این محصول به خانواده سری X آنر متعلق است و آنر 9 ایکس (HONOR 9X) نام دارد. گوشی هوشمند آنر 9 ایکس با دوربین 3گانه 48 مگاپیکسلی، دوربین سلفی پاپ‌آپ 16 مگاپیکسلی، رَم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت روانه بازار ایران شده است.

گوشی Honor 9X نمونه‌ای بازر از تعهد همیشگی آنر برای انتقال تجربه و حس استفاده از گوشی پرچم‌دار برای همه گروه‌های مشتریان است. گوشی آنر 9 ایکس به دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز است که سنسوری 1/2 اینچی اینچی دارد. این دوربین قدرتمند به کاربران امکان می‌دهد تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد هنگام ثبت لحظه‌ها داشته باشند و خاطرات‌شان را با کیفیتی بالا به حافظه 128 گیگابایتی دستگاه بسپارند.

معرفی آنر ۹ ایکس با دوربین ۳گانه قیمت 3,899,000 تومانی

دوربین این گوشی دنباله‌رو سایر محصولات پرچم‌دار آنر است و فناوری منحصربه‌فرد هوش‌مصنوعی را با خود همراه دارد. فناوری‌ای که کمک می‌کند عکاسی در شب به بهترین شکل ممکن انجام شود. 9X با استفاده از هوش‌مصنوعی لرزش تصاویر در شب را حذف می‌کند و عکس‌های بدون لرزش و با کیفیت بالا را ثبت می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از حالت عکاسی در شب باکیفیت (AIS Super Night Mode) عکاس‌های بسیار با کیفیتی حتی در محیط تاریک ثبت کنند.

پرویز آریا، مدیر ارشد برند آنر، درباره رویکرد این برند در عرضه محصولات می‌گوید: «آنر همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را در بازار کشور عرضه کند و این محصولات صرفا محدود به گوشی‌های هوشمند نمی‌شود. آنر در حال عرضه و برنامه‌ریزی  اکوسیستم هوشمند خودش را در ایران عرضه می‌کند تا جنبه‌های مختلف زندگی کاربران را پوشش دهد.»

بسیاری اوقات کاربران برای گرفتن تصاویر عریض‌تر باید چند قدم به عقب بردارند یا در مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه نزدیک‌تر به یکدیگر بایستند تا همگی در کادر جا شوند. آنر این مشکل با با لنز فوق‌عریض حل کرده است. به‌جای چند قدم عقب‌تر رفتن یا فشرده‌تر ایستادن، کافی است دوربین 9 ایکس را روی حالت عریض قرار دهید و با زاویه 120 درجه فوق عریض عکاسی کنید.

دوران ناچ‌ها، ناچ‌های قطره‌ای یا گوشی‌ها با حاشیه‌های بسیار زیاد بالا و پایین به‌سر آمده است. این بار، آنر 9 ایکس دنیای جدیدی را پیش روی کاربران قرارداده است. لذت استفاده از نمایشگری تقریبا بدون حاشیه که در آن خبری از ناچ نیست. وقتی Honor 9X را در دست بگیرید، دنیای جدید پیش روی‌تان است. دنیایی که نمایشگر 6.59 اینچی را نشان می‌دهد که امکان تماشای محتوا بدون هیچ مزاحمتی را به شما می‌دهد.

معرفی آنر ۹ ایکس با دوربین ۳گانه قیمت 3,899,000 تومانی

گوشی Honor 9X با حافظه رَم 6 گیگابایتی در بازار عرضه می‌شود و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است که تا سقف 512 گیگابایت نیز می‌توان از کارت حافظه جانبی برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی استفاده کرد.

در ادامه این مراسم، پرویز آریا درباره گوشی آنر 9 ایکس گفت: «این گوشی هوشمند میراث خانواده ایکس را همراهش دارد این یعنی در این گوشی نیز شاهد امکانات گوشی‌های پرچم‌دار باقیمتی مناسب هستیم. پیش‌بینی می‌کنیم Honor 9X همانند آنر 8X از اقبال عمومی بالایی برخوردار باشد و فروشی خیره‌کننده را در بازار تجربه کنیم.»

باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی این محصول این نوید را به شما می‌دهد که بتوانید بیش از یک روز از آن استفاده کنید. به لطف فناوری‌های نظیر نسل سوم پردازنده گرافیکی توربو (GPU Turbo 3.0) مصرف باتری کاهش پیدا می‌کند و از طرفی عملکرد دستگاه در هنگام بازی در بهترین حالتش خواهد بود.

گوشی 9X آنر جک هدفون 3.5 میلی‌متری دارد و می‌توان از یو‌اس‌بی نوع سی (USB Type-C) برای شارژ و انتقال اطلاعات اسفاده کرد. آنر 9 ایکس با قیمت 3,899,000 تومان در بازار عرضه می‌شود، برای خرید آنر 9 ایکس می‌توانید به وب‌سایت آنر فارسی مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید.

ارسال یک پاسخ