معرفی آنر Note 10 پرچمداری که با مایع خنک می‌شود!

0
2216
معرفی آنر Note 10 پرچمداری که با مایع خنک می‌شود!

گوشی آنر Note 10 که در طی چند هفته اخیر، حضور دائمی و مداومی را در خبرها و شایعات پیرامون کمپانی آنر تجربه می‌کرد امروز بالاخره به صورت رسمی معرفی شد و برخلاف انتظار چند نکته جدید و غافلگیر کننده نیز در بین اطلاعات به چشم می‌خورد. آنر Note 10 یک گوشی 6.95 اینچی بدون notch بالای صفحه‌نمایش است که همین موضوع، آنر را از honor 10 که از لحاظ مشخصات به این گوشی شباهت نزدیکی دارد تفکیک می‌کند. ظاهر صفحه‌نمایش البته تنها تفاوت این دو پنل نیست و AMOLED بودن و وضوح 1080×2220 پیکسلی (در نسبت 18.5:9) نیز دیگر نقطه تفاوت مهم مابین این دو صفحه‌نمایش به حساب می‌آید.

معرفی آنر Note 10 پرچمداری که با مایع خنک می‌شود!

دوربین‌های بخش پشتی دستگاه مثل آنر 10 شامل یک دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر می‌شود که هر دو دارای دایفراگم f/1.8 هستند و در کنار هم تصاویر با کیفیتی را تولید می‌کنند. دوربین سلفی گوشی نیز 13 مگاپیکسل وضوح دارد. آنر در این بخش از قابلیت جدیدی به AIS رونمائی کرده که می‌تواند با کمک هوش‌مصنوعی امکان لرزه‌گیری دست را فراهم آورد.

معرفی آنر Note 10 پرچمداری که با مایع خنک می‌شود!

پردازنده دستگاه از نوع Kirin 970 است که در بسیاری از پرچمداران یک سال گذشته تا به امروز هواوی به کار گرفته شده است. حافظه رم گوشی 6 یا 8 گیگابایت است که برای رم 6 گیگابایتی امکان سفارش دستگاه با حافظه 64 یا 128 گیگابایتی وجود دارد اما برای حافظه رم 8 گیگابایتی فقط یک حافظه یعنی 128GB ارائه شده است. اسلات حافظه نیز برای این مدل‌‌ها تعریف شده اما این اسلات، ترکیبی ست و جایگاه مشترکی را با سیم‌کارت دوم به خود اختصاص می‌دهد.

آنر Note 10 به جز GPU Turbo که چندی پیش معرفی شده و در ارتقا توان گرافیکی و مصرف باتری، تأثیر مثبتی به جای می‌گذارد، به قابلیت تازه‌ای به اسم CPU Turbo مجهز است که ظاهرا همین شرایط بهینه‌سازی را برای پردازنده اجرا می‌کند. برای استفاده آسان‌تر از این قابلیت، یک دکمه سخت‌افزاری جدید در کناره سمت راست دستگاه وجود دارد که به جز این مورد، برای موارد دیگری مثل شاتر دوربین نیز قابل به‌کار گرفته شدن است.

دیگر نکته جالب در مورد این گوشی، سیستم خنک‌کننده آن موسوم به THE NINE است که به جز لایه‌های انتقال حرارت به یک پایپ دارای سیستم خنک‌کننده مایع مجهز است که تا 41 درصد توان اتلاف حرارتی سیستم را افزایش داده و به گفته آنر تا 10 درجه دمای گوشی را پائین‌تر می‌آورد.

معرفی آنر Note 10 پرچمداری که با مایع خنک می‌شود!

باتری این مدل 5,000mAh ظرفیت دارد و از طریق شارژر Super Charge‌ هواوی، به سرعت شارژ می‌شود. درگاه USB-C با استاندارد سرعت USB 3.1، بلوتوث 4.2، وای‌فای ac دوبانده و اسپیکرهای استریو دیگر مشخصات مهم آنر Note 8 را تشکیل می‌دهند اما از جک 3.5 میلی‌متری هدست در آن خبری نیست. البته در جعبه همراه گوشی، تبدیل USB-C به جک هدست ارائه می‌شود.

honor Note 8 قرار است در دو رنگ مشکی و آبی با قیمت‌های معادل 411 دلار برای نسخه 6GB/64GB و به ترتیب 470 و 528 دلار برای نسخه‌های 6GB/64GB و 8GB/128GB به بازار چین ارائه شود و هنوز مشخص نیست که چه زمانی احتمالا به سایر بازارها ارائه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ