معرفی اپل واچ سری 3 با امکان مکالمه مستقیم از 399 دلار!

0
6975
معرفی اپل واچ سری 3 با امکان مکالمه مستقیم از 399 دلار!

آیفون X ، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس و Apple TV 4K سه ستاره امشب اپل در رویداد 21 سپتامبر بودند اما در این میان یک محصول  دیگر نیز به خوبی درخشید. اپل واچ سری 3 جدیدترین ساعت هوشمند شرکت اپل است که امروز با یک ویژگی مهم و طلایی یعنی امکان Cellular یا برقراری تماس مستقل معرفی شد. اپل در ابتدای رونمایی از این محصول به این نکته اشاره کرد که ساعت اپل در حال حاضر ساعت شماره یک دنیا است و از نام‌های سنتی در این زمینه مثل رولنز نیز فاصله گرفته است.

اپل واچ سری 3 با برخورداری از یک سیم‌کارت الکترونیکی یا eSIM قابلیت دریافت دیتا و تماس روی خود ساعت را به صورت مستقل از گوشی موبایل ارائه داده و شماره تلفن‌های خود را از دفترچه تلفن به اشتراک‌ گذاشته شده آیفون به دست می‌آورد. برای جلوگیری از بزرگ شدن دستگاه به دلیل جای‌گذاری آنتن‌های جدید برای دریافت سیگنال، حالا خود صفحه‌نمایش ساعت حکم آنتن را برای این مدل دارد.

معرفی اپل واچ سری 3 با امکان مکالمه مستقیم از 399 دلار!

در ساختار این مدل از چیپ‌ست جدید W2 استفاده شده که به گفته اپل 85 درصد کارایی وای‌فای بالاتر داشته با مصرف انرژی کمتر داشته و پروسسور 2 هسته‌ای آن نیز 70 درصد از نسخه پیشین سریع‌تر است. این پروسسور حالا به اندازه‌ای قوی است که می‌تواند Siri را به حرف بکشاند.

تمامی مدل‌های این ساعت از اتصال وایرلس برخوردارند و در حالی که نسخه اصلی Cellular با قیمت 399 دلار ارائه می‌شود نسخه معمولی 329 دلاری است. با وجود ارائه این مدل هنوز هم نسخه اولیه ساعت اپل با قیمت 249 دلار ارائه می‌شود.

معرفی اپل واچ سری 3 با امکان مکالمه مستقیم از 399 دلار!

برای این مدل طراح‌ها و رنگ‌های تازه‌ای ارائه شده که شامل آلومینیوم طلایی و یک نسخه مشکی سرامیکی است. بندهای تازه‌ای نیز برای این مدل عرضه خواهد شد. پیش خرید این مدل جدید در 15 سپتامبر (24 شهریور) آغاز شده و فروش نهایی آن در بازار نیز یک هفته بعد در 22 سپتامبر (31 شهریور) آغاز می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ