معرفی ایسر Nitro 5 Spin لپ‌تاپ گیمینگ 2 در 1

0
2764
معرفی ایسر Nitro 5 Spin لپ‌تاپ گیمینگ 2 در 1

با اینکه اوج لذت انجام یک بازی کامپیوتری روی یک دسک‌تاپ بزرگ و قدرتمند است اما گه‌‌گاه گیمرها هم نیاز دارند که به سفر بروند در این لحظات یک لپ‌تاپ مخصوص بازی جذاب‌ترین گجتی‌ست که می‌‌تواند همراه یک بازی‌خور باشد. لپ‌تاپ‌های گیمینگ زیادی در بازار وجود دارند و اگر امروز برای خرید یک نوت‌بوک بازی جدید در حال جست‌وجو باشند یک انتخاب تازه پیش روی شماست:‌ ایسر Nitro 5 Spin 2-in-1 جدیدترین محصول غول دنیای لپ‌‌تاپ برای بازی خورهای دیجیتال است که همانطور که از نام آن قابل حدس است یک لپ‌تاپ هایبردی است که به لطف لولاهای قابل انعطاف آن می‌تواند 180 درجه چرخیده و به شکل یک تبلت در بیاید.

معرفی ایسر Nitro 5 Spin لپ‌تاپ گیمینگ 2 در 1
جالب‌ترین نکته در مورد ایسر Nitro 5 Spin 2-in-1 البته در زیر پوسته دستگاه قرار دارد چرا که برای مطرح شدن یک لپ‌تاپ به عنوان یک دستگاه مخصوص بازی باید برخی از حداقل‌های این صنعت در زمینه صفحه‌نمایش، پردازنده و به خصوص گرافیک در آن رعایت شده باشد. این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش 15.6 اینچی IPS فول اچ‌دی است و در آن از پروسسورهای نسل هشتم اینتل و یک گرافیک پیشرفته NVIDIA GeForce GTX 1050 استفاده شده است. حافظه رم در این مدل می‌تواند تا 16 گیگابایت ارتقاء پیدا کند و ظرفیت SSD آن نیز تا 512 قابل ارتقاء است.

معرفی ایسر Nitro 5 Spin لپ‌تاپ گیمینگ 2 در 1
شاسی این لپ‌تاپ از جنس آلومینیوم است و کیبورد آن نیز نور پس‌زمینه یا بک‌لایت دارد. صدای استریو با ساب‌ووفر دیگر نکته قابل اشاره در مورد این مدل را تشکیل می‌ً‌دهند.

معرفی ایسر Nitro 5 Spin لپ‌تاپ گیمینگ 2 در 1
این مشخصات البته پیشرفته‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ حال حاضر بازار را تشکیل نمی‌دهند اما از لحاظ قیمتی این مدل دست کمی از رقبای خود ندارد و با قیمت 1,000 دلار در سطح یک مدل گیمینگ متوسط رو به بالا قرار می‌گیرد. این مدل قرار است از ماه اکتبر به بازار عرضه شود و قیمت 1000 دلاری آن در آمریکا، در بازارهای اروپایی به 1200 یورو نیز قابل افزایش است.

منبع

ارسال یک پاسخ