معرفی بلک بری Key2 : ارتقاء در دوربین، پردازنده، حافظه

3
3502
معرفی بلک بری Key2 : ارتقاء در دوربین، پردازنده حافظه

کمپانی چینی TCL، صاحب‌امتیاز برند بلک‌بری،‌طی مراسمی که امروز در نیویورک برگزار شده از بلک بری Key2 به عنوان جدیدترین محصول این کمپانی رونمائی کرد؛ بلک بری Key2 نسبت به بلک‌بری KeyOne سال گذشته تغییری در زمینه طراحی نداشته و همچنان با همان سایز و رزولوشن صفحه‌نمایش، کیبورد فیزیکی و سایز باتری یکسان ارائه شده است.

معرفی بلک بری Key2 : ارتقاء در دوربین، پردازنده حافظه

صفحه‌‌نمایش بلک بری Key2 مثل قبل، 4.5 اینچی با نسبت تصویر 3:2 و رزولوشن 1620×1080 پیکسل است که با فناوری IPS LCD‌ ساخته شده است. کلیدهای زیر صفحه‌نمایش با اینکه مثل گذشته به صورت فیزیکی طراحی شده‌اند اما این بار 20 درصد نسبت به قبل ارتفاع بیشتری دارند که به گفته بلک‌بری، راحتی و دقت بالاتری را حین تایپ به همراه می‌آورند. کلیدهای این مدل از ظاهر مات بر خوردار بوده و پترن و الگوی چینش جدیدی در آنها دیده می‌شود که فاصله‌گذاری بهینه‌تری را طبق ادعای شرکت سازنده موجب خواهد شد. سنسور اثر انگشت نیز در دکمه Space جاگذاری شده است. از جمله دیگر تغییرات این بخش باید به حضور یک دکمه جدید Speed Key اشاره کرد که می‌‌توان آن را به عنوان میانبری به هر اپلیکیشن دلخواه، تماس با کنتاکت مورد نظر یا دسترسی به یک عملگر خاص به کار گرفت. مثل گذشته می‌توان از محوطه روی کلیدهای این کیبورد به عنوان تِرَک‌پد یا موس برای جابجائی استفاده کرد.

معرفی بلک بری Key2 : ارتقاء در دوربین، پردازنده حافظه

پردازش در بلک بری Key2 با چیپ‌ست Snapdragon 660 انجام می‌شود که که نسبت به پروسسور SD625 حاضر در KeyOne تغییر بزرگی به حساب می‌آید. رم گوشی حالا 6 گیگابایت است و حافظه داخلی نیز دو ورژن 64 یا 128 گیگابایتی با امکان ارتقا ارائه می‌شود.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات صورت پذیرفته در Key2 به دوربین‌های اصلی دستگاه در بخش پشتی تعلق دارد که این بار شامل دو واحد 12 مگاپیکسلی می‌شوند. دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 و اندازه پیکسل 1.28 میکرون است در حالی که این دو عدد برای دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فتوی دوم به f/2.6 و 1 میکرون می‌رسد. این ترکیب علاوه بر زوم اپتیکال برای محو کردن پس‌زمینه نیز به کار گرفته می‌شود. دوربین سلفی دستگاه نیز 8 مگاپیسلی بدون فوکوس خودکار است. وای‌فای دو باند نسخه n، بلوتوث 5، اتصال NFC و مسیریاب‌های چهارگانه GPS/GLONASS/BeiDou/Galileo دیگر مشخصات قابل ذکر در مورد این گوشی را تشکیل می‌‌دهند.

معرفی بلک بری Key2 : ارتقاء در دوربین، پردازنده حافظه

بلک بری Key2 از اندروید نسخه 8.1 و باتری 3,500mAh با پشتیبانی از Quick Charge 3.0 برخوردار است و پورت اتصالات سیمی USB-C آن نیز از استاندارد سرعت USB 3.0 پشتیبانی می‌کند. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی که از همین ماه به بازار ارائه می‌شود 649 دلار آمریکا است.

منبع

3 دیدگاه

ارسال یک پاسخ