هواوی Enjoy 7 Plus معرفی شد. 5.5 اینچ فقط 230 دلار!

0
2157
هواوی Enjoy 7 Plus معرفی شد. 5.5 اینچ فقط 230 دلار!

شرکت هواوی به صورت رسمی از محصول حدید سری ارزان‌قیمت Enjoy با نام کامل Enjoy 7 Plus رونمایی کرد. این گوشی در رده میانی رو به پایین قرار دارد اما در عین حال امکانات راضی‌کننده‌ای در آن به چشم می‌‌خورد.

Enjoy 7 Plus با ارتقا سایر صفحه‌نمایش نسبت به گذشته، اینک دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی است هرچند افزایش سایز تنها نکته جدید در این میان بوده و وضوح پنل همچنان 720p یا HD‌ باقی مانده است. دوربین‌‌ اصلی و سلفی در این مدل به ترتیب 12 و 8 مگاپیکسل وضوح داشته و نسبت به گذشته تغییراتی را تجربه کرده‌‌اند. در زیر دوربین اصلی در پشت دستگاه سنسور اثر انگشت گوشی به چشم می‌خورد.

در بخش پردازشی Enjoy 7 Plus از چیپ‌ست جدیدتر Snapdragon 435 استفاده شده و رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد که این دومی نسبت به گذشت دو برابر شده است. دیگر تغییر مهم در این مجموعه کاهش اندک ظرفیت باتری (به میزان 100mAh) و رسیدن ‌آن به ظرفیت 4000mAh است که البته هنوز ظرفیت بسیار بالایی برای یک گوشی رده میانی آن هم با صفحه‌نمایش 720p است. پورت USB در این مدل همچنان از نوع micro است و ظاهرا از پورت USB type-C در آن خبری نیست. سیستم‌عامل این مدل نسخه هفتم اندروید نوقا است.

هواوی طبیعتا این گوشی را اولین بار در چین عرضه می‌کند جایی‌که قیمت آن 1,600 یوان (نزدیک به 230 دلار آمریکا) اعلام شده است.

منبع

ارسال یک پاسخ