معرفی وان پلاس 3T ؛ تفاوت‌ها در باتری، چیپ‌ست و دوربین سلفی

0
2271
معرفی وان پلاس 3t

پرچمدار جدید شرکت وان‌پلاس از مدت‌ها پیش یک پای ثابت خبرهای رخنه کرده به خارج از این کمپانی و اطلاعات تایید نشده و شایعات بود. وان پلاس 3T اما امروز پس از مدت‌ها انتظار به صورت رسمی معرفی شد و تغییرات اتفاق افتاده در آن نسبت به OnePlus 3 در سطح نسبتا اندکی قرار گرفت. مهم‌ترین تغییر در وان پلاس 3T مطمئنا به چیپ‌ست پردازشی آن تعلق دارد که با ارتقا به Snapdragon 821 نسبت به Snapdragon 820 حاضر در OnePlus 3 ظاهرا تنها برای برآوردن نیاز گوگل در پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی Dadream ایجاد شده است.

سایز و وزن همراه با ابعاد 5.5 اینچی صفحه‌نمایش فول اچ‌دی دستگاه هیچ تغییری نسبت به گذشته نداشته و در زمینه حافظه نیز با وجود ارائه نسخه 64 گیگی، یک نسخه دیگر با ظرفیت 128 گیگابایت نیز در دسترس قرار گرفته است. حافظه رم 6 گیگابایتی و پشتیبانی نکردن از اسلات حافظه در این دو مدل تغییری را نسبت به گذشته نشان نداده است.

معرفی وان پلاس 3t

دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی گوشی هیچ تغییری را نسبت به گذشته تجربه نکرده و هنوز نیز از لرزه‌گیر اپتکال، سایز سنسور 1/2.8 اینچی و فیلم‌برداری 4K با 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند و تنها یک پوشش سافایر برای جلوگیری از خراشیدگی لنز به این قسمت افزوده شده است. تغییر اصلی در بخش دوربین وان پلاس 3T به دوربین سلفی آن تعلق دارد که نه‌تنها وضوح آن از 8 به 16 مگاپیکسل ارتقا یافته بلکه این بار از سیستم فوکوس تشخیص فاز نیز در آن پشتیبانی می‌شود.

معرفی وان پلاس 3t

ظرفیت باتری در این گوشی از 3000 به 3400mAh ارتقا یافته که برای بسیاری این تغییر اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت. این باتری همچنان از سیستم شارژ Dash Charge بیست واتی پشتیبانی می‌‌کند. OnePlus 3T در دو رنگ خاکستری و طلایی به بازار ارائه می‌شود که نسخه خاکستری رنگ جدیدی برای این گوشی به حساب می‌آید. این گوشی از 22 نوامبر (2 آذر) در آمریکا و از 28 نوامبر (8 آذر) در دیگر بازارها با قیمت 439 دلار برای نسخه 64 گیگی و 479 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی به بازار ارائه می‌شود. نکته جالب در این میان تفاوت تنها 40 دلاری نسخه 64 گیگابایتی این گوشی با OnePlus 3 به عنوان نسل قبلی این کلاس است.

معرفی وان پلاس 3t

منبع

ارسال یک پاسخ