Bello دو ساله شد؛ با LG Bello II آشنا شوید

0
2482
گوشی جدید bello 2 ال جی

سال گذشته در چنین روزهایی شرکت ال‌جی از اسمارت‌فون تازه‌ای در کلاس متوسط رو به پایین با نام L Bello رونمایی کرد که با صفحه‌‌نمایش 5 اینچی qHD، دوربین 8 و قابلیت دو سیم‌‌کارت در کنار قیمت مناسب توجه بسیاری را به خود جلب کرد امسال نیز ال‌جی جایگزین این گوشی را با نام LG Bello II با مشخصاتی مناسب به معرض نمایش گذاشته است.

LG Bello II که از همین ماه در آمریکای لاتین و هند در دسترس قرار گرفته و سپس در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به بازارهای اروپایی و کشورهای مشترک‌المنافع ارائه می‌شود با وجود کاهش ضخامت، در تمامی جنبه‌ها نسبت به مدل سال گذشته دستگاه بزرگ‌تر و سنگین‌تری است. صفحه‌‌نمایش LG Bello II همچنان 5 اینچی بوده اما وضوح آن با کاهش نسبت به قبل به 480×854 یا FWVGA رسیده است. حافظه داخلی 8 گیگی قابل ارتقاع 1 گیگابایت رم و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی تفاوتی نسبت به گذشته نداشته‌اند اما دوربین دوم دستگاه اینک 5 مگاپیکسلی است. در زمینه پردازش نیز هیچ تغییری دیده نمی‌شود و از همان چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی ARM A7 در اینجا نیز استفاده شده است.

LG Bello II - گوشی جدید bello 2 ال جی

اندروید گوشی به نسخه 5.1.1 ارتقا یافته اما باتری 2540mAh آن بدون تغییر مانده است. در مورد قیمت LG Bello II اظهار نظر رسمی تا به این لحظه صورت نگرفته است.

منبع

ارسال یک پاسخ