معرفی رسمی Nokia 2 : پنج اینچ HD فقط 99 یورو

0
11485
معرفی رسمی Nokia 2 : پنج اینچ HD فقط 99 یورو

دو روز پیش مشخصات و تصویری از نوکیا 2 منتشر شد این گوشی که ارزان‌قیمت‌ترین گوشی شرکت نوکیا و ششمین اسمارت‌فون این کمپانی فنلاندی در سال 2017 به شمار می‌رود طبق قرار قبلی امروز به صورت رسمی معرفی شد؛ Nokia 2 دارای یک صفحه‌نمایش 5 اینچی HD بوده و پردازش در آن با چیپ‌ست رده پایین Snapdragon 212 انجام می‌شود. نوکیا 2 با توجه به قیمت بسیار پایین آن در زمینه حافظه و مولتی‌مدیا چندان پیشرفته نیست و قلرو قدرت آن را باید در جای دیگری یعنی در ظرفیت باتری و سیستم‌عامل جست‌وجو کرد.

معرفی رسمی Nokia 2 : پنج اینچ HD فقط 99 یورو

یکی از جذابیت‌های اصلی Nokia 2 به باتری 4,100mAh آن تعلق دارد که با توجه به مصرف اندک سخت‌افزار و قابلیت‌های مولتی‌مدیایی این گوشی انتظار دوام باتری بسیار بالایی را ایجاد می‌کند. از شارژ سریع در حین معرفی این گوشی یاد نشده اما با توجه به پشتیبانی اسنپدراگون 212 از این قابلیت می‌توان انتظار حضور آن را در این گوشی داشت. به گفته نوکیا با استفاده 5 ساعته از گوشی در طول شبانه‌روز، دوام باتری در نوکیا 2 به 2 روز می‌رسد. دوربین اصلی گوشی 8 مگاپیکسل وضوح دارد و در بخش جلویی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیده می‌شود. از سنسور اثر انگشت با توجه به رده قیمتی این مدل، در آن خبری نیست و برای بازگشایی قفل صفحه همچنان باید از راه‌حل‌های سنتی نظیر وارد کردن پین و پسورد سود جست.

معرفی رسمی Nokia 2 : پنج اینچ HD فقط 99 یورو

رم دستگاه 1 گیگابایت و حافظه داخلی قابل ارتقاء آن تنها 8 گیگابایت است. سیستم‌عامل گوشی اندروید 7 بوده و ارائه اندروید 8 Oreo نیز برای آن تأیید شده است. این گوشی در سه زنگ مشکی، سفید و مسی ارائه می‌شود و در آن از دستیار صوتی Google Assistant نیز استفاده شده که در این رده قیمتی بی سابقه تلقی شده است. HMD این مدل را در اواسط ماه نوامبر یعنی تا دو هفته دیگر با قیمت تنها 99 یورو به بازار عرضه می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ